איך כותבים קורות חיים

איך כותבים קורות חיים

כתיבת קורות חיים יכולה להיות די קלה, זאת בתנאי שאתם יודעים בדיוק מה לרשום בהם וכיצד לנסח זאת בעמוד קורות החיים. אל דאגה, גם אם אתם לא ממש בעניין, תמיד תוכלו להיעזר בפלטפורמות שונות שמציעות שירות זה בחינם.

איך כותבים קורות חיים? |

בין אם אתם מביאים את קורות החיים המיושנים שלכם או שאתם מתחילים מאפס, המשימה יכולה להפוך למרתיעה במהירות רבה. לא רק שאתם רוצים להבין איך כותבים קורות חיים ולהעביר בבירור את החוויות והמיומנויות שלכם, אלא אתם גם רוצים להציג את המידע בצורה קלה לקריאה ומושכת מבחינה ויזואלית.

קל להסתבך בחיפוש תשובות לשאלות פשוטות לכאורה: האם עליכם לכלול את כתובת הדואר שלכם? אילו כישורים כדאי לרשום ברו"ח? האם זה בסדר להשתמש בשני עמודים? האם עליכם לשמור אותו כ- PDF או כמסמך Word?

כאשר תדעו באופן ברור מהו הדבר ששם אתכם בעליונות מול המתחרים שלכם על התפקיד, תוכלו להביאו על הכתב ולקוות להתרשמות המראיין.

כתיבת שם בקורות החיים |

כתיבת שמכם בקורות החיים שלכם אולי נראית פשוטה, אך ייתכן שתופתעו מכמה מהשאלות שעולות בעניין זה. האם תצטרכו לרשום את שמכם החוקי, או שזה בסדר להשתמש בכינוי שלכם? האם לכלול את השם האמצעי שלכם או רק את הראשון?

אין כאן בהכרח תשובה נכונה או שגויה, אך כן חשוב לשים לב לפרטים קטנים אלה אם אתם הולכים לראיון עבודה במקום רפואי או משפטי, שבהם בוודאי ישימו לב לכל פרט ופרט בקורות החיים שלכם.

שימוש בוורד לצורך כתיבת קו"ח |

שימוש בתוכנת וורד הוא דבר שרבים עושים לצורך כתיבת קורות החיים שלהם, שכן תוכנה זו מביאה עימה תכונות וטיוטות נהדרות לתחילת כתיבת קו"ח מאפס.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה