מתקן לנייר טואלט עבור בתי עסקים וארגונים עסקיים

1259611-min

כשאנחנו מתכננים בית עסק, בין אם זו חנות, משרד, מסעדה, בית קפה או כל עסק אחר, אנחנו צריכים לזכור, שמלבד שטח העבודה, הרי שיש עוד דברים שעלינו לתכנן ולחשוב עליהם. בין אם זה אזורים בהם העובדים משתמשים בו באופן בלעדי ובין אם מדובר באזורים שגם הלקוחות אמורים להשתמש בו.

אחת הדוגמאות הטובות לכך הם השירותים בעסק. אנחנו נרצה לספק הן לעובדים שלנו והן ללקוחות, שירותים נוחים וזמינים, על מנת שיוכלו להתפנות מתי שהם צריכים, וליהנות מנוחות כשהם נמצאים במקום.

מלבד העובדה שהשירותים אמורים להיות נוחים, הרי שהם גם אמורים להכיל אמצעים יעילים לשימוש. למשל, מתקן לנייר טואלט. על פניו מדובר במשהו מאוד קטן, אך אנחנו צריכים לזכור, בית עסק זה לא בית מגורים. ייתכן מאוד שכמות האנשים שישתמשו בשירותים תהיה גדולה יותר וכן אופי השימוש שלהם בשירותים היא לא אחידה, כלומר, לא כולם מקפידים על סדר וניקיון.

 

כיצד קונים מתקן לנייר טואלט בצורה נוחה?

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את גודל המקום ולדעת איך נרצה להציב את המתקן, באופן כזה שכל אחד יוכל להשתמש בו בצורה אפקטיבית.

שנית, עלינו לבחון כמה גלילים נוכל לספק לעובדים וללקוחות, כך שלא נצטרך בכל פעם לחזור ולמלא את המתקן בגלילים חדשים.

שלישית, אנחנו צריכים להבטיח שהמקום יישאר נקי ומסודר עד כמה שאפשר כמובן גם של הסבוניה. אין טעם להתקין מתקן שלא יאפשר לנו לשמור על הסדר במקום.

ארבע, אנחנו צריכים להבטיח שכל אחד ואחת אשר ישתמשו בשירותים, יוכלו להגיע אל המתקן בצורה נגישה וזמינה. גם אם מדובר באנשים מבוגרים או בילדים. לכן המקום בו נתקין את המתקן, צריך להיות קרוב אליהם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה