מתי ואיך עושים זיפות גגות?

1929757-min

אין שום ספק כי זיפות גגות יש צורך לבצע אך ורק באמצעות חברה אמינה ומקצועית שמתמחה בתחום. חשוב לעבוד עם חברה וותיקה ומנוסה, המעסיקה בעלי מקצוע שמכירים את התחום ויודעים כיצד לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר. חברה מסוג זה, תקפיד לבצע את כל שלבי העבודה בצרוה המקצועית ביותר, היא תשתמש בזפת איכותית העומדת בתקנים המחמירים ביותר והיא אף תספק אחריות מקיפה על העבודה לאורך זמן. המטרה היא כמובן לאטום את הגג, ובכך למנוע נזילות מיותרות בתקופת החורף. עבודת הזיפות חייבת להתבצע בעונת הקיץ או לפחות בעונת הסתיו, היות והגג חייב להיות יבש לצורך ביצוע העבודה. לכן מומלץ להזמין זיפות לגג שלכם בתקופה היבשה, ובכך לוודא כי הגג יישאר יבש ונטול נזילות אחרי הגשמים הראשונים.

 

זיפות גגות – שלבי העבודה

כאמור, על מנת להבטיח עבודה איכותית ומקצועית, יש צורך לעבוד עם חברה מובילה ומנוסה. חברה מסוג זה, תעבוד עם בעלי מקצוע מיומנים, אשר יקפידו על כל הפרטים הקטנים. השלב הראשוני למשל, יהי פתיחה וניקוי של המרזבים. המטרה היא למנוע נזילה של מים תוך כדי תהליך הזיפות, וכמובן שמירה על הגג מפני מים עומדים בתקופת הגשמים. לאחר מכן, יש צורך לבצע ניקיון יסודי של הגג, על מנת להבטיח את ההיצמדות המושלמת של הזפת. בשלב הבא, יהיה צורך למרוח שכבת יסוד, על מנת לשפר את החיבור בין הזפת לשטח הגג. כמו כן, יש צורך להרים את קולטי השמש, כדי למנוע מהם להפריע לתהליך מריחת הזפת. תהליך הזיפות עצמו מתבצע בשתי שכבות, על מנת להבטיח שכבת איטום גגות חזקה ועמידה. לאחר שהשכבה השנייה מתייבשת, יש צורך לסייד את הגג, כדי להגן על הזפת מפני קרני השמש.

 

למידע נוסף הכנסו עכשיו – זיפות גגות באתר אוטמים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה