איזו עיר הפכה להיות בירת העסקים ולמה?

1930274-min

בישראל יש ערים בעלי מרקמים שונים. לכל עיר סגנון אוכלוסייה משלה, התנהלות עסקית משלה וגם מרכזים מסחריים שמאפיינים אותה. אחת הערים הפעילות והמשגשגות הינה פתח תקווה. מדובר על עיר שממוקמת באזור המרכז – גוש דן, והיא עיר תוססת ופעילה מאוד. התושבים שלה נחשבים לאיכותיים ברמה סוציואקונומית גבוהה למדי, וגם חיי המסחר בה תוססים.

בירת העסקים

לא פלא שבעלי עסקים רבים בוחרים להשכיר שם בנייני משרדים ולהתמקם בה ולהפעיל את העסק שלהם בתחומי העיר. ראשית זה עניין המיקום – העיר נמצאת במקום מרכזי וניתן להגיע אליה בקלות מכל מקום בארץ. אך מעבר לכך יש לציין את הייחודיות של העיר בהיותה מרכזית אבל לא מידי. כלומר, ניתן למצוא בה מעט שקט ואזורים רגועים – מה שפחות רלוונטי בתל אביב לדוגמה. ואכן, בעלי עסקים שמעוניינים לפתוח עסק או להעביר עסק קיים לעיר אחרת מוצאים בפתח תקווה את היעד המועדף עליהם.

עלויות – הוצאות – הכנסות – רווחים

כל בעל עסק עורך שיקולים של רווחים מול הפסדים. וזאת כדי לקבל החלטות ולשקול בצורה נבונה כל צעד שהוא מבצע. זה נכון במיוחד כאשר מקבלים החלטות משמעותיות כמו בחירת מיקום להפעלת העסק. כמובן שחשוב לכל בעל עסק לבחור מיקום פעיל. כלומר, אזור מסחרי שיש בו פעילות ערה ותוססת. כי הפעילות באזור והעוברים והשבים מגדילים את החשיפה של העסק ואת האפשרות שלו להגיע ללקוחות. אך מנגד מיקום מרכזי יהיה תמיד יקר יותר מבחינת ההוצאה השוטפת. גם מבחינה זו העיר פתח תקווה עשויה להיות מתאימה לקריטריונים. כי היא אמנם פעילה ותוססת, אך לא מרכזית ברמה כזו שגובה מחיר יקר מידי מהשוכר. כלומר, עבור עסקים רבים פתח תקווה הינה עיר מומלצת ומתאימה!

למידע נוסף, פנו עוד היום לחברת גולדי רכסים – השכרת משרדים בפתח תקווה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה