לימודים באירופה: 4 יתרונות בהוצאת דרכון אירופאי

לימודים באירופה

שלב הלמודים האקדמיים הוא במידה בלתי מבוטלת השלב המאתגר ביותר בחייו של כל אדם צעיר. יחד עם זאת ישנם צעירים רבים שבוחרים לפנות למסלול אקדמי במדינות אירופה, מתוך רצון להביא להצלחות ברמה האישית ולקבל רמה אקדמית בין לאומית. הלימודים באירופה יכולים להפוך לנוחים וקלים הרבה יותר, כאשר הסטודנט נרשם ללימודים תחת דרכון אירופאי ולא דרכון ישראלי, ויש לכך כמה וכמה סיבות.

למה כולם רוצים ללמוד באירופה עם דרכון אירופאי?

אם אתם רוצים ללמוד לתואר ראשון או תארים מתקדמים באירופה, בהוצאת דרכון אירופאי תוכלו לקבל את ההטבות הבאות:

  1. שכר לימוד – מוסדות לימוד רבים מאוד, מתחשבים במצבם הכלכלי של בעלי האזרחות האירופאית ובוחרים ליצור מדרג בעלויות שכר הלימוד. כך שאתם יכולים לשם שכר לימוד נמוך יותר או אפילו למצוא מוסד לימודים שמספק את הלימודים ללא עלות. זה עשוי להיות אידיאלי עבור רבים.
  2. ויזות ואישורי שהייה – קל הרבה יותר להיכנס בשערי אירופה, ללא בירוקרטיה מיותרת אם יש לכם דרכון של אחת מהחברות באיחוד. ולכן, ההכנות למעבר לחו"ל יהיו הרבה פחות מלחיצות. מה גם שתוכלו לעבור בין מדינות האיחוד באופן חופשי.
  3. מלגות והטבות – למחזיקי דרכון אירופאי יש אופציות רבות יותר בכל הנוגע להטבות, מלגות והנחות בלימודים, כדי להקל את המעמסה הכלכלית.
  4. מבחני קבלה – לעיתים תידרשו לעמוד במבחני קבלה אם לא יהיו לכם מסמכי אזרחות מתאימים לדרישות המוסד הלימודי.

לקוחים את ההחלטה הנכונה לקריירה – ללא חשש

תהליך בניית הקריירה שלכם לא חייב להיתקע או להתעכב רק כי אין לכם אופק לימודי בארץ. יותר ויותר סטודנטים, בכל רמות הלמידה לוקחים אחריות ובוחרים בנתיב הלימוד שהולם את הכישורים והיכולות שלהם. גם אם הוא לא בישראל. והתהליך הרבה יותר פשוט ממה שאתם חושבים. שווה לכם לתכנן את התהליך, להבין שהוא יכול לקחת זמן ומשאבים אבל גם לראות את האור בקצה המנהרה ולהיתלות בתקווה שתגיעו ללימודים גבוהים במוסד המושלם מבחינתכם. כל מה שאתם צריכים לעשות כעת הוא למצוא את איש המקצוע המתאים ביותר לליווי התהליך שלכם ולקבל אזרחות אירופאית ודרכון אירופאי.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה