איך בוחרים בית אבות?

2085237 (1)-min

בית אבות, הידוע גם כמתקן סיעודי מיומן, מספק מגוון רחב של שירותי בריאות וטיפול אישי. עם השנים רבים דורשים את שירותיו אך כיצד באמת נוכל אנחנו לבחור ליקירינו את בית האבות הטוב  ביותר?

 

איך בוחרים בית אבות?

שירותי בתי האבות כוללים בדרך כלל טיפול סיעודי, פיקוח 24 שעות ביממה, שלוש ארוחות ביום וסיוע בפעילויות יומיומיות. ניתן לקבל שירותים בנושא שיקום, כגון פיזיותרפיה, עיסוק, ודיבור.

יש אנשים השוהים בבית אבות זמן קצר לאחר שהייתם בבית החולים. לאחר שהם מתאוששים הם הולכים הביתה. עם זאת, מרבית דיירי בית האבות גרים במקום לצמיתות מכיוון שיש להם מצבים גופניים או נפשיים מתמשכים הדורשים טיפול והשגחה מתמדת.

 

בית אבות לאחר טיפול בבית חולים

אם אתם צריכים ללכת לבית אבות לאחר שהות בבית חולים, צוות בית החולים יכול לעזור לכם למצוא טיפול שיספק את סוג הטיפול המתאים לכם ביותר. אם אתם מחפשים בית אבות, בקשו ממשרד הרופא לקבל המלצות.

שקלו מה שאתם רוצים. מה חשוב לכם – טיפול סיעודי, ארוחות, פיזיותרפיה, קשר דתי, טיפול בהוספיס או יחידות טיפול מיוחדות לחולי דמנציה? האם אתם רוצים מקום קרוב למשפחה ולחברים כדי שיוכלו לבקר בקלות?

 

איך לבחור מקום סיעודי טוב?

דברו עם חברים ובני משפחה. שוחח עם חברים, קרובי משפחה, עובדים סוציאליים וקבוצות דתיות כדי לגלות אילו מקומות הם מציעים. בדוק עם ספקי שירותי הבריאות אילו בתי אבות הם מרגישים שהם מספקים טיפול טוב.

התקשרו לבתי אבות שונים. צור קשר עם כל מקום ברשימה שלכם. שאלו שאלות על כמה אנשים גרים שם וכמה זה עולה. הכינו את עצמכם למקום הטוב ביותר לסיעודיים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה