חומרי גמר – החומרים המומלצים ביותר לפינישים

man-working-on-a-wooden-board-3637800

חומרי גמר בתחום הבנייה הם החומרים החשובים ביותר שיש! זאת מלבד בטון, טיט, גבס וחול. החומרים שנועדו לסיום הפרויקט, יעידו על רמת המקצועיות של חברת הבנייה כמו גם יגנו על המבנה מפני שחיקה ובלאי. כיום יש לא מעט חומרי גמר שמתאימים עבור פינישים של עבודות מסוגים שונים, החל מבנייה בגבס עד עבודות זיפות ואיטום גגות או צביעת קירות פנימיים או חיצוניים. אם אתם משפצים מבנה קיים או שאתם עוסקים בתחום הבנייה והשיפוצים, חשוב שתכירו מספר חומרי פיניש מעולים:

שפכטל פולימרי

שפכטל פולימרי נועד להכנת השטח לפני ציפויים כמו צמנט, אפוקסי, וכדומה. השפכטל מיועד למריחה על משטחים עשויים מבטון והוא מחליק ואוטם אותם בשכבות דקות. באמצעות חומר גמר זה אפשר להוריד את הלחות של החומרים שמצפים את המבנה ובכך לתת הגנה מושלמת למבנים, בעיקר באזורים בהם האקלים אגרסיבי עבור חומרי בנייה. החוזק הגבוה של השפכטל הפולימרי מספר יישום מהיר וקל, ולאחר מכן הגנה מושלמת על קירות ומשטחים מסוגים שונים. 

צבע אורגני

כיום נעשה שימוש – בתעשיית השיפוצים והבנייה – בצבעים אורגניים טבעיים. צבעים כאלה לא פוגעים בטיח המינרלי שעל המבנה והם מעולים לחידוש טיח ושמירה על מבנה חזק ובעל נראות מעולה. הצבע אינו דורש יותר משכבה אחת והוא מעולה עבור משפצים ובנאים. 

מערכת הגנה לבטון

בטון שמלווה את הבנייה המסורתית דורש תחזוקה והגנה בכל זמן. סדקים שנוצרים בבטון חייבים להימנע על ידי נוזלים מבוססי מים שמפזרים קופולימרים ומחזקים את המבנה. חומר שמספק הגנה לבטון חייב להיות עדין ושקוף, מעכב חמצון, עליו לייצר דיפוזיה ולהגביר התנגדות של המבנה למלחים וקור באמצעות ממיסי קרח טובים. 

חומרים נוספים שדרושים לפינישים

מלבד החומרים שהזכרנו חשוב לדעת כי יש לא מעט חומרים שנועדו עבור פינישים. בין החומרים תמצאו רובה וטיח, חומרי הגנה כמו ציפוי אפוקסי דו רכיבי למערכת אנטי סטטית, צבעים להגנה מפני לחות ורטיבות ושאר חומרי איכות. כדי למצוא את המוצרים הטובים ביותר חפשו אחר חנות חומרי בניין מומלצת שמציעה חומרי איכות במחירים נוחים.
מידע נוסף על חומרי בנייה מחכה לכם באתר של א.צ שיווק והפצה!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה