3 מוצרים לאמבטיה שלא תבינו איך חייתם בלעדיהם

bathroom-bathtub-ceramic-chrome-534116

חדר האמבטיה הוא המקום שאליו נכנסים כמה פעמים ביום, ולא רק על מנת לבצע את טקס המקלחת היומי, אלא גם עבור כל מיני פעולות אחרת של אסתטיקה וטיפוח אישי. יש דברים שיהיו בתור מובן מאליו בתוך החלל הזה, כמו ארון מקלחת, מקלחון, אמבטיה, אסלה וברזים, אולם מלבד אלה יש שלושה מוצרים לחדר האמבטיה שיעשו את השהייה שם למשהו שממנו הרבה יותר נהנים.
מבחר אביזרים לאמבטיה מחכים לכם באתר של באטליין!

מחמם מגבות

עד שלא מבינים את המשמעות של מגבת חמה יבשה למשעי, לא ממש יודעים את ההבדל בין השימוש בחדר האמבטיה בלי מתקן של חימום מגבות שנמצא שם באופן פעיל. העלות של מתקן כזה היא אינה כה גבוהה ביחס ליתרון הגדול שאותו מקבלים, מה גם שהמתקן הזה הופך להיות בתור מתקן להנחה של מגבות מבלי שצריכים עוד מתקן כזה ובכך מקבלים שני שימושים מאותו מחמם מגבות שאותו בחלל האמבטיה מתקינים. כל מגבת לחה או רטובה לאחר הניגוב, והנחה על המתקן יהיה נוח ופרקטי לכל המתרחצים.

מושב אסלה סגירה שקטה

זה מאוד חשוב לשמור על המושב של האסלה סגור בתום השימוש, ויש הרבה מאוד תנועה בין מושב האסלה לאסלה העצמה כשנמצאים באותו חלל גם גבר וגם אישה. כל התנועה הזו יכולה להיות כזו שיוצרת הרבה מאוד טריקות מאוד לא שקטות עבור מושב האסלה וכן עבור המכסה שנמצא אף הוא שם. רכישה והתקנה של מושב אסלה שבו יש מנגנון של סגירה שקטה הופך את כל התנועה הזו להיות חרישית עד לא נשמעת כלל, ואת בני הבית להיות הרבה יותר נינוחים בלי כל הרעש הזה שיכול להיות לא נעים כלל.

מראה מגדילה

כל גבר ואישה אוהבי לטפח את עצמם, אך כמה הטיפוח יכול להיות כשנמצאים מול מראה שהיא די רחוקה מהפנים עצמם? לשם כך התקנה של מראה מגדילה ומתכוונת שאותה נין לקרב כמה שיותר אל הפנים יכולה לסייע עם גילוח יותר מדויק, עם הסרה של שיער עם פינצטה ועבור כל סוג של פעולה של טיפוח שאיתה שומרים על האסתטיקה בצורה הכי יעילה.
הקליקו כאן ותתחילו את המסע שלכם בעיצוב האמבטיה!

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה