לקנות מחשב נייד חדש או לתקן את הישן

נייד חדש או לתקן הישן

ככל שהשנים חולפות, התחרות בכל מה שקשור למחשבים רק עולה. השוק מוצף בכל סוגי המחשבים שרק נחשוב עליהם וכשנרצה לקנות אחד כזה, לא תהיה יותר מידי בעיה גם מבחינת העלות שלו. לכן, כשחושבים אם לתקן או להחליף מחשב ישן, כדאי לבדוק כמה דברים וגם לקרוא באתר https://www.monitorpc.co.il.

לקנות מחשב נייד חדש או לתקן את הישן?

דווקא בגלל מחירי המחשבים הירודים, הזמינות שלהם אלינו שכן הם נמצאים בכל מקום כמעט, הם אלא שיגרמו לנו לחשוב ישר על רכישה של מחשב חדש במקום זה הישן ולהימנע מלהחליפו. לא תמיד זהו הפתרון היותר טוב שכן ברות תקלות המחשבים, אנשים לא תמיד יודעים איך להתמודד איתם וכשזה קצת מעיק, הם עוברים לרכישת מחשב חדש

לעיתים, יהיה יותר עדיף לתקן מחשב ישן ולקנות חדש וכשאנחנו מדברים על מחשב נייד ישן אנחנו מתכוונים לעד 3 – 5 שנים מרגע רכישתו. כמובן שמחשב, בעיקר זה הנייד, אינו מגיב טוב לאחר 4 -5 שנים

כמה זמן עובד מחשב נייד?

מחשב נייד, כמו כל דבר בחיים שלנו, הוא מוגבל. כן הוא עובד גם כן על זמן שאול ואינו נשאר כל החיים גם אם נתקן אותו כמידי חודש בחודשו. כמובן שלכל מחשב קיים זמן תפוקה משלו. מחשבי על, של בנקים או מוסדות גדולים, מחזיקים שנים אך כמובן שגם להם מגיע היום.

מחשבים ניידים הם טיפה יותר עדינים ממחשבי על והם אינם מחזיקים יותר מידי שנים. כמובן שככל שיותר נשמור עליהם ונתחזק אותן כמו כאן, כך הם יחזיקו יותר זמן אך כאמור, גם הם לא יחזיקו לנצח.

איזה מחשב כדאי לקנות?

זו תמיד שאלה כללית מידי. לכל אחד יש את הכלים שאותם הוא ירצה לקבל מהמחשב שלו ולא לכל אחד יש את אותן המטרות. אנשי גרפיקה למשל יעדיפו מחשבי מק של אפל חזקים במיוחד וצבעי מסך אדירים

אנשים שתחום עיסוקם הוא כתיבת תוכן במחשב, יספיק מחשב פשוט בעלות של 1500 ₪ לכל היותר אך כאמור, הכל תלוי במטרות העבודה על המחשב ולשם מה תצטרכו אותו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה