איך מוצאים עסקים למכירה?

איך מוצאים עסקים למכירה?

לפני שאנו נגשים לחפש עסק למכירה, חשוב להבין כי החוכמה במציאת עסק למכירה איננה דווקא באיתור מהיר של עסק טוב, והמשך לרכישתו או השכרתו אלא ובעיקר, התמקדות במציאת עסקה טובה. מה זו עסקה טובה?

למשל, עסקה טובה יכולה להיות במקרים של דמי פינוי שתשלמו או לא, החלפת מיקום עסק, עסק המציע למכור את ציודו בזול ובכל לחסוך לכם אלפי שקלים, או סתם למצוא עסק ותיק ורווחי המחפש להחליף ידיים. 

איך מוצאים עסקים למכירה?

ובכן, על מנת למצוא עסקים טובים למכירה, יש צורך לאתרן מתוך מקורות שונים, אשר מפרסמים או יודעים אודות עסקים למכירה. זה יכול להיות דרך גורם צד שישי או מתווכים וסתם חברים קרובים או אפילו ברשת. למה כתבנו אפילו? כי בדרכים האמורות שאינם מגיעות דרך הרשת, התוצאה בדרך כלל תהיה הרבה יותר אמינה ואיכותית מאשר מציאת עסק ברשת. 

את מהלכי רכישת העסק, יש לבצע בזהירות רבה מאוד, מכיוון שבתחום זה לא חסרים הטעיות ועיוותים של מוכרים אשר רק רוצים למכור את העסק שלהם ולהיפטר ממנו ולא יומרו לנו באמת את מצבו של העסק. לכן, לעיתים קרובות הדרך הנכונה ביותר למציאת עסקה טובה היא כאמור דרך אנשים שאתם מאמינים שלא ירמו או יעשו עליכם סיבוב מיותר.

עסקים שכדאי יהיה להשקיע בהן

אבטחה ביומטרית

הביקוש עבורה עולה בשווקים שונים כמו ענף הבניה, האבטחה והבריאות, וכן בקרב לוחות עסקיים שונים עבור מוצרי אבטחה ביומטריים. מדובר במגוון מוצרי זיהוי חכמים הפועלים באמצעים שונים כמו סריקת עיניים, אצבעות ותווי פנים.

עבודה בענף המזון

מוצרים חכמים לא פסחו על תחום המזון והביקוש להם רק נמצא בתחילת דרכו. עם שלל מוצרים מתקדמים שרק מחכים לנו כדי למכרם. מדובר במוצרים כמקרר חכם המספק מידע בזמן אמת אודות מוצרים חסרים, מזון העומד להתקלקל ועוד.

מציאות מדומה

הטכנולוגיה החדשה העומדת מאחורי מציאות מדומה, עשתה רק לאחרונה קפיצה משמעותית והיא מוצעת לרכישה כמכשירים ביתיים. מדובר בשוק חדש עם מגוון אפשרויות של פיתוח ושיווק כמוצרים וכשירותים.

לא רק בכסף – התעניינו גם לגבי עסקים למסירה!

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה