מתי הגיע הזמן לבדוק את האינסטלציה בבית

לבדוק את האינסטלציה בבית

כיום בדיקת מערכת האינסטלציה בבית יכולה לפתור לכם לא מעט בעיות, וגם לגלות לא מעט בעיות אשר עלולות להחמיר במידה ולא מטפלים בהן בזמן. מהסיבה הזאת ההמלצה היא כמובן לפנות אל איש מקצוע על מנת שיבחן את מצב האינסטלציה באמצעות צילום קווי הביוב ויספק לכם מענה מיידי ושירות מקצועי מהרגע הראשון ועד לפתרון התקלה. אך מתי הגיע הזמן לבדוק את האינסטלציה בבית? זוהי אולי השאלה החשובה ביותר שצריך לענות עליה.

מתי הגיע הזמן לבדוק את האינסטלציה בבית?

חשוב מאוד שתבינו כי טיפול מקדים לבעיה בצנרת יכולה לחסוך לכם מאות שקלים וגם לא להעמיד אתם בסיטואציה לא נעימה שבה האינסטלציה בבית לא מתפקדת כמו שצריך. אך נכון להיום צריך לעשות הפרדה בין בתים או דירות שנבנו לפני שנות ה-90 ולא בוצע בהם שיפוץ, בבית הללו מותקנת מערכת אינסטלציה העשויה מתכת. בתים או דירות אשר נבנו אחרי שנות ה-90, או כאלה שבוצע בהם שיפוץ, מערכת האינסטלציה ממתכת הוחלפה במערכת אינסטלציה מפלסטיק.

ראשית נדבר על הדירות שנבנו לאחר שנות ה-90 או כאלה שנבנו לפני שנות ה-90 אך בוצע בהם שיפוץ בשנים האחרונות. במצב כזה מותקנת אצלכם בבית מערכת אינסטלציה מפלסטיק, כך שהיא יכולה להחזיק מעמד זמן רב – והיא לא צוברת חלודה או קורוזיה. במצב כזה רק בסיטואציה שבה אתם מבחינים בנזילה או בבעיה באספקת המים, תצטרכו לפנות אל איש מקצוע על מנת שיבחון את הבעיה מקרוב.

אך במידה והבית נבנה לפני שנות ה-90 ומעולם לא בוצע בו שיפוץ, כאן המצב שונה לחלוטין. מערכת האינסטלציה שמותקנת אצלכם בדירה היא מערכת אינסטלציה העשויה ממתכת. כך שהיא יכולה בקלות לצבור חלודה וקורוזיה, ועם הזמן היא גם נשחקת הרבה יותר מהר ממה שנדמה לכם בלי קשר למקרים של ליקוי בניה. מהסיבה הזאת מוטב לקרוא לאיש מקצוע לפחות פעם אחת בשנה על מנת שיבצע בדיקה כלכלית ויוודא שהמצב של הצנרת תקין. חשוב מאוד להיות תמיד עם יד על הדופק על מנת שלא תתעוררו מאוחר מידיי, ותצטרכו לשלם על כך לא מעט כסף.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה