מי זכאי להחזר מס? יצאנו לבדוק

ישנם מקרים מסוימים שבהם ישנה זכאות לקבלת החזר מס. אם אתם לא בטוחים כל כך לגבי המקרים הללו ותוהים מתי בדיוק יהיה כדאי לכם לפנות אל מס הכנסה לקבל החזר, אז במאמר נשתף מספר מקרים נפוצים למדי שבהם אנשים זכאים להחזר ולעתים קרובות לא מודעים לכך בכלל.

  • משיכת כספי פנסיה – אם אתם הולכים למשוך את כספי הפנסיה שלכם, אז חשוב לדעת שמגיע לכם לקבל החזר מס על כך. לבירור פרטים ספציפיים תוכלו ליצור קשר עם מס הכנסה בנושא.
  • תרומות למוסדות ציבוריים – במקרה של תרומות בסכום של מעל 190 ₪ בשנה למוסדות ציבוריים, אתם זכאים לקבל החזר של 35% ממס הכנסה. כל שנדרש מכם זה למלא את הטפסים הרלוונטיים.
  • שכירים שעובדים כעצמאיים – אם יצא לכם לעבוד בתקופה מסוימת בתור שכירים ובאותה שנה גם בתור עצמאים, יש סיכוי גבוה שאתם זכאים לקבל החזר מס, ויהיה כדאי לכם לברר את הפרטים בנושא.

אם אתם תוהים האם מגיע לכם לקבל החזר מס מרשויות המס, אז יהיה כדאי לכם ליצור קשר עם רואה חשבון שמתמחה בעניין, כך שהוא יוכל לייעץ לכם ולהסביר לכם בדיוק מה אתם צריכים לעשות במקרה שלכם. אנו בטוחים שזה יוכל לעזור לכם ולאפשר לכם לקבל את ההחלטה הטובה ביותר מבחינת קבלת החזר המס.

כך תקבלו את החזר המס

בכדי לקבל את ההחזר שמגיע לכם, יהיה עליכם למלא טפסים רלוונטיים, כך שאתם צריכים ליצור קשר עם גורמים רלוונטיים שיוכלו להציע לכם את השירותים שלהם ולעזור לכם במילוי של כל הטפסים הנדרשים. במידה ואתם לא רוצים לעשות זאת בעצמכם, אז יהיה כדאי לכם פשוט לפנות אל גורם מנוסה שיציע לכם את שירותיו בהקדם.

תעשו מאמץ על מנת לבחון לעומק את כל מה שאתם בוחרים לעשות, שכן אנו מאמינים שזה יוכל לעזור לכם ולהוביל לכך שתהיו בסיטואציה הרבה יותר נוחה כאשר אתם מקבלים את ההחזר שמגיע לכם. פשוט לא יהיה כדאי לכם לוותר על הכסף שמגיע לכם מהמדינה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה