כל הסיבות לקחת קורס אמ"ירם לקראת הבחינה

כל הסיבות לקחת קורס אמ

ישנן בחינות שונות, שאנחנו יכולים ללמוד אליהן בעצמנו, מבלי שאנחנו נדרשים לעזרה חיצונית. לפחות לא במרבית המקרים וכן בקרב מרבית הנבחנים. לעומת זאת יש בחינות כמו לימודי אנגלית מדוברת, שאנחנו יכולים להיעזר בעזרה חיצונית, בשביל להבין טוב יותר את החומר שעליו אנחנו נבחנים.

יש בחינות שיהיה נכון ואפשר לומר, כמעט הכרחי מצידנו, לקחת עזרה חיצונית לא רק בגלל החומר אלא בגלל המבנה המיוחד של המבחן ועצם זה שמעולם לא עברנו בחינה דומה. מבחן אמ"יר הוא דוגמא קלאסית לכך.

מדובר במבחן מיון מיוחד אשר מוסדות אקדמיים רבים עורכים, על מנת לוודא שהמועמדים אשר מבקשים להתקבל אליהם, הם בעלי יכולת מתאימה בשפה האנגלית. כלומר, מדובר על מבחן מיון שנועד לבחון את היכולות בשפה האנגלית. מי שעובר אותו, יכול להתקבל אל אותו מוסד אקדמי. מקרים ולא עוברים את המבחן, נדרשים לעבור קורס מיוחד במהלך הלימודים, כולל מבחן או שהם לא מתקבלים למוסד עד שהם מקבלים את הציון הנדרש במסגרת מבחן אמ"יר.

יש סיבות רבות מדוע מוסדות אקדמיים עורכים מבחנים מסוג זה. אנחנו יכולים להבין, שהמוסדות לא מוכנים לקבל כל אחד והם יוצרים מדדים מסוימים על פיהם בוחרים את מי לקבל ואת מי לא. מבחן אמ"יר הוא דוגמא טובה, למרות שזו לא הדוגמא היחידה. מרבית המוסדות לא בוחרים להשתמש רק במבחן זה, אלא משתמשים בעוד כלים בשביל לבחור את מי לקבל ואת מי לא.

בדומה למבחנים אחרים, גם פה מאחר ומדובר על מבחן מאוד משמעותי ובעל חשיבות רבה עבור הנבחנים, הרי שעם השנים התפתחו קורסים ייחודים שמטרתם לספק את הכלים הנדרשים על מנת לעבור את המבחן בצורה טובה. כל מי שרוצה ללמוד בצורה טובה למבחן, להבין כיצד הוא בנוי ואיך לענות על השאלות השונות שהוא נשאל במהלך המבחן, ירצה לעבור את הקורס, מתוך הנחה שאין לו דרך טובה יותר, אין לו דרך כיצד להירשם לקורס וכיצד לעבור אותו בצורה טובה.

לפני סיום חשוב לומר, בשביל לעבור את המבחן, יש חשיבות רבה גם לסוג ואיכות קורס הכנה למבחן אמיר"ם שבוחרים לעבור.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה