מה עדיף? השקעה לטווח ארוך בשוק ההון או מסחר יומי?

השקעות

כל סוחר בשוק ההון ניצב בפני דילמות רבות. כמה להשקיע? באיזה אפיק מסחר נכון לסחור? ובכלל, האם כדאי להשקיע לטווח ארוך בשוק ההון, או שמוטב להשקיע במסחר יומי? כמובן שגם מול שאלה זו אין תשובה ברורה שתאיר את הדרך של סוחר באשר הוא. כיוון שבדומה לכל פעולת מסחר אחרת, יש תנודות ושינויים, וההחלטה שמתקבלת בסופו של דבר היא על בסיס הנתונים הרלוונטיים למועד ביצוע פעולת המסחר. כמו כן יש לדעת שפעולות המסחר חייבות להתאים לאופיו של הסוחר. רק כך הוא יוכל להצליח ולהרוויח כסף מהמסחר שלו.

למי מתאים השקעה לטווח ארוך?

סוחרים מקצועיים כמו אריה גולדין אשר עוסקים בתחום בצורה רציפה, כאלו שיודעים לבחון בעין מקצועית את הצעות המסחר שעומדות בפניהם, ומקבלים את ההחלטות ביישוב דעת, יוכלו להצליח לסחור בהשקעות לטווח ארוך. כמו כן יש לציין את העובדה כי בהשקעה לטווח ארוך הרווח או ההפסד הוא לא מידי, ויעבור עוד זמן מה עד שהסוחר יוכל לראות את תוצאות המסחר שלו.

למי מתאים מסחר יומי?

המסחר היומי מטבעו דורש מעקב אחר גרפים. ואת זה לא כל אחד יכול לבצע. ולכן אם אתם שוקלים לבחור מסחר יומי עליכם לבחון את עצמכם – האם יש לכם את היכולת לנתח גרפים ולקבל החלטות על פי הנתונים שמוצגים מול עיניכם? מסחר זה נחשב למאתגר ומעמיד את הסוחר מול פיתויים שונים שעלולים לגרום לו לבצע פעולות לא חכמות, שמביאות בסופו של דבר להפסדים משמעותיים.

מה נכון לי?

למעשה הבחירה שלכם תיעשה בהתאם ליכולות האישיות שלכם וכן בהתחשב בתכונות שלכם. כדי להצליח בכל תחום שהוא חשוב לרכוש מיומנות ולפתח את היכולות לסחור בתחום הספציפי בהצלחה. כיוון שיש הבדלים מהותיים בין השקעה לטווח ארוך להשקעה במסחר יומי, חשוב ללמוד היטב את התחום בו אתם מתכוננים לפעול. כדי לקבל החלטה מושכלת מומלץ להתייעץ עם אריה גולדין. כי כל סוחר מצליח יודע לזהות את הטכניקה שמתאימה לו ולסחור על פיה באפיק בו יש לו סיכויים טובים להצליח.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה