השקעות נדל"ן בעיר חדשה

השקעות נדל

כל משקיע בנדל"ן יודע כי כאשר מדובר בהשקעות מהסוג הזה, אסור לוותר על הבדיקה המקצועית של הנכס. הבדיקה מראש של הנכס, עשויה למנוע הרבה בעיות ולחסוך הרבה מפח נפש.

כאשר מדובר בנכס חדש, הנטייה היא להאמין כי מדובר בנכס שהוא יותר אמין ויותר בטוח. אך חשוב לדעת כי זה לא בהכרח נכון.

לעיתים דווקא נכס חדש אשר עדיין לא נעשה בו שימוש, עשוי להיות נכס ממש בעייתי. הוא עשוי להתגלות ככזה שיש בו תקלים בתשתיות, הוא עלול להתברר כנכס שיש עליו הערות אזהרה או נכס שיש לו בעיות עם הרישיונות. לא תמיד כל כך פשוט וקל לעלות על כל הבעיות הללו ולעיתים רק לאחר זמן ניתן יהיה להבין כי הנכס למעשה לא היה תקין וכל ההשקעה הייתה כמעט כמו לזרוק את הכסף לפח.

נכס ישן יהיה במקרים רבים בטוח יותר כאשר יש למקום היסטוריה שניתן להתחקות אחריה ואפשר לבדוק את אמינותו ביתר קלות.

מי רוצה להשקיע בעיר חדשה?

כאשר מדובר בעיר חדשה, ישנם אמנם הסיכונים שבהשקעות בדירות חדשות כפי שמנינו אותם לעיל. אך מצד שני ישנה הבטחה ותחושה כי אחרי הכול, חדש הוא תמיד במצב טוב יותר.

כאן צריך לסמוך על האמינות של הקבלן או של מוכר הנכס.

'דורות עילית' היא עיר חדשה. מי שעומד מאחוריה זהו צוות מקצועי ואמין במיוחד.

המבצעים בפועל את העבודה הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה המכירים היטב את התחום והם יבצעו את המלאכה באופן הכי מקצועי והכי אמין.

כל מי שישקיע בנכס כזה, ימצא את עצמו לאחר זמן מרוויח תשואה גבוהה ולמעשה מרוויח היטב על הנכס אותו הוא רכש.

מחירים של עיר חדשה

על פי רוב המחירים בערים חדשות תלויים בביקוש ובדרישה לדירות באזור. הפרויקט שעליו אנחנו דנים כרגע הוא פרויקט שמצד אחד יש לו ביקוש וקיימת דרישה אך מצד שני מדובר בעיר המציעה נכסים במחירים זולים במיוחד. כך שמטבע הדברים, בוחרים משקיעים רבים להשקיע דווקא שם ולקצור לאחר זמן את הפירות בדמות רווחים נאים וגבוהים במיוחד.

הפכו את הקרקעות לנכס מניב – למידע נוסף – זה הקישור

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה