בדיקת החזר מס לפי תעודת זהות – איך זה עובד?

בדיקת החזר מס

פעם, אם היינו רוצים לדעת אם מגיע לנו החזר מס, אז היינו הולכים אל יועץ מס, מעבירים לו את כל המסמכים שלנו, הוא היה הולך לרשות המסים, בודק וחוזר אלינו עם תשובה. מן הסתם, זה היה לוקח לא מעט זמן ועולה לא מעט כסף. עד כדי כך, שלא מעט אנשים היו מעדיפים שלא לבצע את התהליך הזה.

היום לעומת זאת השיטה לדעת אם מגיעים לנו החזרי מס היא הרבה יותר פשוט וזולה, מה עוד שהיום אנחנו לא צריכים בהכרח לעבור את כל המתווכים בדרך. ישנם דרכים הרבה יותר פשוטות לעשות זאת, בפחות זמן.

השיטה עובדת בצורה כזו, אנחנו ניגשים לאתר Taxref שמאפשר לנו לבחון האם מגיעים לנו החזרי מס, שם אנחנו יכולים לקבל את כל המידע מה זה החזרי מס ומתי הם מגיעים לנו. אנחנו רושמים את תעודת הזהות שלנו, ואז המערכת בוחנת כמה מס היינו צריכים לשלם וכמה מס שילמנו. אם שילמנו יותר ממה שהיינו אמורים לשלם, אז אנחנו יכולים להגיש בקשה להחזר, אותו נקבל אל חשבון הבנק שלנו.

החזרי מס זה מצב בו אנחנו משלמים יותר מס ממה שהיינו צריכים. זה קורה אצל עצמאים שמשלמים מקדמות גבוהות ביחס למשכורת ולתשלום המס שהם צריכים לשלם, וכן זה קורה בקרב שכירים אשר עוברים עבודות וביחס למשכורת שלהם, הם משלמים יותר מס ממה שהם אמורים לשלם בפועל.

צריך לומר, החזרי מס הם כסף שמגיע לנו, לא מדובר פה בכסף שאנחנו לוקחים מגורם כזה או אחר בגניבה, לא מדובר בכסף שאנחנו לוקחים מהמדינה בצורה לא חוקית. מדובר על כסף שמגיע לנו שכן הוא שלנו בסופו של דבר.

המערכות היום מאפשרות לנו לבצע את הבדיקה בצורה פשוטה ונוחה, בזכות העובדה שכולן עובדות בשיתוף פעולה ואפשר דרך אתרי אינטרנט פשוטים ונוחים לשימוש לבצע את התהליך. את האתרים מפעילים חברות וסוכנים אשר גובים סכום מסוים עבור השירות שאנחנו מבצעים בזמן או אחרי הבדיקה, במטרה לקבל את מה שאנחנו אמורים לקבל.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה