על ביטוח בריאות לחו"ל, לא מתפשרים

ביטוח בריאות לחו

נסיעה לחו"ל בדרך כלל מרגשת את כולנו, כי מה יכול להיות נחמד יותר מאשר לצאת קצת מהשגרה? זה נכון שיש הרבה מקרים שבהם אנשים נוסעים לחו"ל לרגל עבודה ולא לטיולים, אבל תמיד יש משהו נחמד ביציאה הזאת מהשגרה. עם זאת, ולמרות כל ההתרגשות, חשוב גם לזכור שעל ביטוח בריאות לחו"ל לא מתפשרים ויש לפנות לחברת BuenaVida בכדי לסגור את הפינה הזו. אנחנו נוסעים למדינה זרה, לא יודעים מה עלול לקרות לנו ולכן המינימום שנוכל לעשות הוא לנסוע שיש לנו ביטוח בריאות. איש לא רוצה להפעיל את הביטוח או להגיע למצב שהוא באמת צריך להסתמך עליו, אבל מצד שני, טוב לדעת שיש על מי לסמוך ברגע האמת ולכן החשיבות שלו רבה.

מה קובע את מחיר הפוליסה?

אם מה שמטריד אתכם זו השאלה כמה תשלמו על ביטוח הבריאות שתעשו לקראת הנסיעה שלכם לחו"ל, כדאי שתדעו שאפשר להבין אתכם. כולנו אומנם מבינים את החשיבות של הביטוח הזה, אך עמוד בפנים אף אחד לא באמת היה רוצה לשלם על כך הון עתק. לכן כדאי לדעת שיש אפשרות לעשות השוואת מחירים בין הפוליסות השונות שמציעות כמה וכמה חברות ביטוח. בנוסף לכך, קחו בחשבון שיש עוד כמה פרטים שישפיעו על מחיר הפוליסה, כמו לדוגמא: הגיל שלכם, השאלה האם אתם מעשנים והאם אתם בריאים. כל הנתונים הללו ביחד, כולל השאלה האם מדובר על אישה בהיריון ועוד פרטים אחרים, ישפיעו על המחיר הסופי של הפוליסה.

בחירת חברת הביטוח

עכשיו, אחרי שכולנו הבנו כי על ביטוח בריאות לחו"ל לא מתפשרים, עולה השאלה כמובן איך לבחור את חברת הביטוח שלכם. האם עדיף לבחור חברה מוכרת שכולם ממליצים עליה? או שאולי הרעיון הוא לאתר חברה שאיש לא שמע על קיומה כי אז המחירים יהיו זולים יותר? ברוב המקרים עדיף יהיה לבחור בחברה מוכרת עם רזומה וניסיון כי כך תוכלו לדעת שלפחות תקבלו שירות אמין ומקצועי בעת צרה. אתם תראו שעם ביטוח בריאות כל נסיעה שלכם לחו"ל תהיה רגועה ובטוחה יותר, אז למה לחשוב פעמיים לפני שאתם עושים ביטוח לנסיעה?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה