הכהיית חלונות לרכב: לא רק טרנד עיצובי

הכהיית חלונות לרכב

אומנם רכב אשר יש לו חלונות כהים נראה נפלא וזה טרנד אשר סוחף אט אט את כל נהגי המדינה, אולם יש לפעולה הזו עוד כמה יתרונות חשובים אשר מאפשרים לכל נהג ליהנות מהתמורה הכי טובה עבור הפיכת החלונות של הרכב לכהים יותר.

רכב שמעלה את הערך שלו

רכב שביקר אצל blackcarwindows ועבר את הפעולה של יצירת חלונות כהים מן הרגיל הוא גם רכב שעבורו תהיה דרישה הרבה יותר גבוהה כאשר הוא יהיה מוצע למכירה, עם מחיר שהוא גבוה יותר מרכב אחר שמגיע עם אותו מפרט מדויק. משמע, ההשקעה הכספית המועטה הזו היא השקעה שחוזרת בחזרה אל הבעלים של הרכב עם העלאה של שווי הרכב בעת שבה הוא יחליט להעמיד אותו למכירה. זהו יתרון חשוב שבהחלט יבוא לידי ביטוי לאחר כמה שנים של בעלות שבהן שוקלים לעבור אל דגם יותר חדש.

רכב שמעניק פרטיות מלאה

כאשר הנוסעים ישובים במושב האחורי של הרכב, לפעמים זה יכול להיות הרבה יותר נחמד כאשר הם לא נוסעים שאת כל מה שהם עושים יכול לראות הרכב אשר נמצא בצד. דבר זה יכול להיות נחמד עבור כל סוג של נוסע, גם כזה שלא ממש מוכר או כזה שנחשב בתור סלב ולא מעוניין כי יזהו אותו בכל נסיעה ונסיעה. באופן הזה אף אחד לא יודע מה מתרחש בחלק האחורי של הרכב, וכל מי שנמצא שם יכול להמשיך בענייניו ללא חשש כי הוא כל הזמן תחת צפייה ומעקב אחר מעשיו.

לא מפעילים את המזגן

אחד מן היתרונות היותר חשובים של רכב הוא המזגן שלו שאיתו יכולים הרגיש בנוח בנסיעה גם בימים הכי קרים וגם בימים הכי חמים של השנה. אולם, כשאר הרכב הוא כזה אשר מצריך הפעלה מוגברת של המזגן הדבר גוזל במידה ניכרת מן הנוחות של הנסיעה, כאשר את הבעיה הזו יכולים לפתור בשיא הקלות עם הכהיית חלונות הרכב אשר מצמצמים את החום ברכב באופן משמעותי. חלונות שמסננים את השמש החמה בצורה יעילה תורמים אל מזג אוויר נעים יותר ברכב ואל שימוש ממותן יותר במזגן.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה