אל תשאר בעבר – קופה ממוחשבת לעסק היא חובה

קופה ממוחשבת לעסק

אדם אחד נכנס למכולת ומבקש מהמוכר החזר כספי עבור מוצר שרכש בחנות יום קודם ובטענה שזה נקנה מקולקל ושתוקפו עבר. המוכר ביקש לראות קבלה ואילו הלקוח טען שלא קיבל אותה (מה שקורה ברוב בתי העסק עם הקופות הרושמות הישנות), גם אם היה מקבל אותה היו רשומים שם רק הסכומים ולא המוצר שנקנה. הלקוח התעצבן ורב עם המוכר וגרם למהומה בחנות שגרמה ללקוחות נוספים לצאת מהחנות. במידה והיה למוכר קופה ממוחשבת לעסק כל המריבה והמרמור לא היו קורים וכי היה ניתן למצוא את החשבונית ביתר קלות ולטפל בלקוח במקצועיות.

מדוע דווקא קופה רושמת ממוחשבת לעסק?

הטכנולוגיה מתקדמת מהר ומי שנשאר מאחור בדרך כלל גם יפסיד כסף ולקוחות, לא משנה באיזו דרך. לעומת זאת, מרבית בתי העסקים בישראל כבר עושים שימוש בקופות ממוחשבות חדשות שבאמצעותן ניתן לרשום חברי מועדון ולשלוח להם הודעות בלחיצת כפתור, לעקוב אחר מאזני ההכנסות וההוצאות לפי יום, שבוע, חודש ושנה, להסתכל ולהדפיס דוחות מכירה מפורסמים לפי מוצר, קטגוריה ואפילו לפי שעות במהלך היום. כמובן שקופות ממוחשבות מציעות עוד מגוון רחב מאוד של אפשרויות שאין בקופות הרושמות הישנות כך שאתם פשוט מפסידים בכל יום שעובר מבלי להשתמש בהן.

חוויית המוכר והלקוח

בעת ייצור הקופה הממוחשבת והמערכת המותקנת עליה, חברת הייצור שמה בראש מעיינה את חוויית המשתמש הן של הלקוח והן של המוכר. חווית מכירה נעימה ונוחה יותר של המוכר גם תאפשר לו להציע שירות טוב ומקצועי יותר ללקוח, גם להיות רגוע יותר כשכל האפשרויות החדשות עומדות לנגד עיניו והרוגע שהוא ישרה בו ישודר גם ללקוח מה שיסייע בהגדלת המכירות בחנות. זאת ועוד, שכמו הדוגמה שהצגנו בפסקה הראשונה, מערכת ממוחשבת תפתור לכם הרבה מאוד מקרים כאלה הכוללים החזרים של מוצרים, ביטול עסקאות, הנפקת דוחות או מציאת עסקאות מתאריכים שונים או לפי מוצרים.

בחרו את הקופה המתאימה ביותר עבורכם

עם ההיצע שיש בשוק כיום, כל חברת פיתוח של תוכנות ממוחשבות מעוניינת לפתח את התוכנה שתתאים לכל בית עסק. לכן אותן חברות מציעות מגוון רחב של אפשרויות במערכת הממוחשבת שלהן, שבאמצעות כך ניתן יהיה לבצע התאמה לסוג העסק. כך למשל, המערכת שמכולת מקומית זקוקה לה שונה ממערכת של חנות בגדים שזו שונה ממערכת של חנות חומרי בניין זקוקה לה וכך הלאה. המבנה של מסך המכירה יכול להשתנות ולהיות מותאם לסוג העסק כולל עיצובים גרפיים שונים למסעדות ואפשרויות שונות המותאמות לבתי עסק בתחומים שונים.

צרו עמנו קשר לפרטים נוספים ונשמח לעמוד לשירותכם.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה