אוניקס : שיש טבעי ויוקרתי

patio-cover-1748371_640

כשאנחנו רוכשים בית חדש או משפצים בית ישן, אחד החללים המהותיים ביותר עבורנו, בו אנחנו משקיעים לא מעט זמן וכסף בתכנון ועיצוב, זה המטבח. בחלל זה אנחנו נבלה לא מעט זמן, בין היתר בעבודה, לכן חשוב לנו להשקיע לא מעט בתכנון נכון וגם בנראות שלו.

לכן אנחנו בוחרים בשיש איכותי ויוקרתי אשר יגרום לנו ולכל מי שנכנס לחלל זה, להרגיש שהוא נמצא במקום מיוחד, בחדר יוקרתי ולא בעוד חדר פשוט ורגיל. מה עוד שהרבה פעמים כשאנחנו בוחרים שיש יוקרתי, אנחנו בוחרים למעשה שיש שיכול להחזיר מעמד זמן רב, שיש שיכול לשרת אותנו נאמנה במשך שנים רבות מבלי שנצטרך להחליף אותו או לתקן אותו.

דוגמא לשיש כזה הוא אוניקס, שיש יוקרתי וטבעי, אשר מגיע בצבעים שונים. מדובר בשיש שהוא למעשה, סוגי של אבנים מיוחדות אשר ניתן למצוא במקומות שונים בעולם ובפרט במקסיקו, זהו קוורץ עם גבישים זעירים, בעלי מאפיניים מיוחדים, כולל מבנה של רצועות עם צבעים שונים, בהירים וכהים.

במהלך השנים, כאמור, הפכו אבנים אלו לשיש יוקרתי מאוד אשר נהוג להשתמש בו הן לצרכים ביתיים והן לצרכים אחרים. אנחנו יכולים למצוא שימוש ניכר בשיש זה בבתים חדשים אך גם בבתים שעברו שיפוץ כזה או אחר. הרעיון הוא מאוד פשוט וברור, לאפיין את המבנה בצורה מיוחדת ולא שגרתית.

כשאנחנו מעוניינים להתקין אבני שיש אוניקס, עלינו לבחון מספר דברים:

ראשית, שאכן מדובר בשיש מקורי, שיש ייחודי, ולא בעוד סוג של שיש רגיל, שכן הוא גם עולה לא מעט ולכן חשוב שנדע להבחין בין שיש מקורי לבין שיש שעונה לשם אוניקס אבל הוא לא כזה.

שנית, חשוב שנבחן את מידת ההתאמה שלו למבנה בו אנחנו מתכוונים להתקין אותו. אנחנו יכולים למצוא שיש אוניקס בצבעם שונים, כולל ירוק, אפור, כתום ועוד, לכן חשוב שאנחנו נדע לבחור את הצבע שיכול להתאים לנו.

נקודה אחרונה היא, אם אנחנו מחליטים לקנות שיש אוניקס, רצוי שנעשה זאת בהתאמה למקום, כלומר המקום עצמו צריך להיות יוקרתי וייחודי בשביל שהחיבור שלו לשיש יהיה אמיתי.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה