מי זקוק ללקוח סמוי?

לקוח סמוי

ניתן לומר כי אחד הדברים המפריעים ביותר לאנשי עסקים הוא ערפל הקרב שיש בנוגע לעסק שלהם. בעל עסק הנותן שירות מסוים אינו יודע כיצד העסק שלו מתנהג ומהו טיב השירות שהעסק נותן ומדובר כמובן בבעיה חמורה ובעייתית לבעל עסק הרוצה לשפר את השירות שלו. כמובן שבכדי להתמודד עם ערפל הקרב ישנן כל מני שיטות שהומצאו בכדי לסייע לבעלי העסקים. אך נראה כי השיטה הטובה ביותר שיש בשוק כיום היא שיטת הלקוח הסמוי היכול לספק לנו מענה לבעיה של ידיעה מהו טיב השירות הניתן לנו. לקוח סמוי טוב יספק לנו מידע יקר מפז ואנו נוכל להבין טוב יותר כיצד העסק שלנו פועל.

לקוח סמויכיצד מתנהג לקוח סמוי טוב?

כמובן שבכדי שהעסק שלנו ישתפר יש צורך בלקוח סמוי ברמה גבוהה שמבין את עבודתו היטב. הדבר הראשון שלקוח סמוי יעשה הוא לעולם לא לספר שהוא לקוח סמוי, זהו כלל ברזל שכל לקוח חייב להקפיד עליו. דבר נוסף שעליו לקוח סמוי צריך להקפיד הוא עריכת הפידבק לאחר ביקורו בחנות, אם הלקוח מבקר בחנות ולא כותב בדיוק את מה שהוא ראה הרי שמדובר בתקלה חמורה מכיוון שאנו לא נדע מה התקלות שהתגלו בעסק ומה הם הדברים הטובים שמתרחשים בו. דבר נוסף שיש להקפיד עליו הוא בעת הביקור להיות טבעי ולתת דגש על החלקים שבעל העסק ביקש.

איך נדע כי הלקוח הסמוי אומר אמת?

הלקוח הסמוי זוהי אומנות בפני עצמה הדורשת מקצועיות רבה וניתן בו אמון מאוד גבוה. בכדי שלא יהיו תקלות אנו צריכים לבחור בחברת לקוחות סמויים שתהיה ברמה הגבוהה ביותר ושאנו נדע כי אנו יכולים לסמוך עליה ללא פשרות וללא בעיות. ככל שנהיה יותר מרוצים מהחברה בה נבחר כך רמתו של הלקוח תהיה יותר גבוהה ואנו נוכל לישון בלילה בשקט מכך שהלקוח נותן לנו מענה טוב. חברה טובה תבחר את הלקוח הטוב ביותר ואנו נוכל להיות שקטים ובטוחים שהעסק שלנו נמצא בידיים טובות וכי הלקוח מדווח אמת בדיווחיו. אנו נסמכים מאוד על דיווחיו של הלקוח ומכאן חשיבותו הרבה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה