ליטיגציה: איך נבחר עורך דין מתאים?

דיני שוק ההון

דיני שוק ההון

רבים מאיתנו מוצאים את עצמם בסיטואציות שונות שבהן יהיה לנו צורך בעורך דין מומחה בתחום הליטיגציה, אך איך נדע באמת לאיזה עו"ד כדאי לנו לפנות? ראשית, כדאי לדעת שכאשר מדברים על עו"ד ליטיגציה מדברים על עורכי דין המבצעים התדיינות משפטית בנושאים שונים בין אם מדובר על נדל"ן, תביעות ייצוגיות ועוד. לעיתים העבודה דורשת ייצוג בבג"צ, עתירות מנהלתיות או תביעות בתחום הקניין הרוחני ועוד. לכן חשוב לבדוק שפונים רק על אנשי מקצוע שבאמת יוכלו לסייע לנו לסיים את התהליך שבו אנחנו נמצאים כמה שיותר מהר ועם התוצאות שלהן אנחנו שואפים.

מהם הפרמטרים שחשוב לשים לב אליהם?

אם יש דבר בטוח כאשר מחפשים עורכי דין ליטיגציה, זה שישראל מלאה בלא מעט אנשי מקצוע שמומחים בתחום הזה ולכן בחירת עורך הדין מורכבת כל כך. אומנם זה נכון שתוכלו לפנות אל איש מקצוע רק בהתאם להמלצות של מכרים או חברים אך לא בטוח שזו דרך מספיק רצינית. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק:

  • מה הניסיון המקצועי של עורך הדין שלכם?

  • האם יש לו הרבה הצלחות בתיקים אחרים שבהם הוא טיפל?

  • האם יש לו ניסיון בתחום הספציפי שבו אתם זקוקים לעזרה?

  • האם הוא מבטיח זמינות גבוהה בכל עת ללקוח?

זה לא משנה באיזה תחום אתם זקוקים לשירותיו של עורך הדין כי בכל מקרה כאשר פונים אל אדם שמגיע עם הרבה ניסיון אפשר להיות בטוחים שיש על מי לסמוך.

על כמה עומד שכר הטרחה של עורך הדין?

כולנו יודעים שכאשר אנו פונים אל עורכי דין שונים יהיה עלינו גם לשלם להם ובדרך כלל מדובר יהיה על תשלום לא קטן. לכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם תוהים כמה תשלמו לעורך הדין וטוב תעשו אם תיפנו אל כמה אנשי מקצוע שעוסקים בתחום הזה לקבל הצעות מחיר. הימים שבהם נהוג היה לבחור עו"ד ולהסכים לכל שכר טרחה שהוא דרש עברו חלפו להם שכן בימינו גם בתחום הזה ניתן להשוות מחירים. אתם תראו שאם יעמוד לצידכם עו"ד מקצועי, אדיב ומנוסה תוכלו לסיים כל הליך משפטי בצורה טובה ומהירה יותר, אז למה אתם מחכים?

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה