למה חשוב לעשות חיפוש קרן פנסיה?

ניהול סיכונים

ניהול סיכונים

רוב האנשים מעידים על כך שלאורך השנה הם עובדים ימים רבים ולא מעט פעמים הם גם נשארים שעות נוספות במשרד. מדוע אנחנו עושים זאת? פשוט מאוד: בגלל הצורך. אנחנו צריכים לדאוג למשפחה, זקוקים לכסף ורוצים גם להרשות לעצמנו לחיות ברמת חיים כמה שיותר גבוהה ולשם כך אנחנו צריכים כסף. בנוסף לכל אלה אנחנו גם עובדים כל כך הרבה כדי שנוכל להפריש לעצמנו כספים לפנסיה או לעת צרה, אז מה פתאום שנוותר אח"כ על הכספים שעבורם עבדנו כל כך קשה? בהחלט אפשר להבין אתכם אם גם אתם רוצים לבדוק האם יש לכם איזו קרן פנסיה אבודה ובצדק, שכן מדהים לראות כמה קרנות כאלה קיימות. ראשית, יכול להיות שלכם בעצמכם יש קרן פנסיה שלא ידעתם על קיומה ממקום מסוים שעבדתם בו לפני שנים. שנית, יכול להיות שמחכה לכם קרן פנסיה בירושה מההורים, אז למה שלא תבדקו זאת?

האם תוכלו לבצע לבד את הבדיקה?

באופן תיאורטי התשובה לכך חיובית, כי מה בסך הכול צריך לעשות? יש לפנות אל חברות הביטוח הקיימות או למקומות שבעבר נהוג היה לעשות בהם קרנות פנסיה. בצורה כזאת תוכלו לקבל מידע אודות קרנות שאולי ממתינות לכם אך זה לא חיפוש מספיק שיטתי ומעמיק. בנוסף לכך, חיפוש קרן פנסיה כזה יכול לדרוש מכם תשומת לב, זמן ולא מעט השקעה כך שברור מדוע תעדיפו לא להתמודד עם המשימה הזאת לבד. החדשות הטובות הן שיש היום לא מעט חברות שהמהות שלהן היא לעזור ללקוחותיהן למצוא קרנות פנסיה אבודות. לכן כל מה שנותר לכם לעשות הוא לבחור את החברה שממנה תרצו לקבל שירות בתחום הזה ויפה שעה אחת קודם. בהחלט יכול להיות שבסוף החיפוש לא תמצאו דבר, אך במידה וכן כמובן שחבל יהיה לוותר על כך. זה כסף שההורים שלכם עבדו קשה כדי להרוויח או שאולי אתם בעצמכם חסכם, אז מה פתאום שלא תצאו למסע חיפוש אחריו?

תוך כמה זמן תקבלו תשובות?

קשה לענות על השאלה הזאת כי זה מאוד תלוי לאיזו חברה אתם פונים. כל חברה שעוסקת בחיפוש קרנות פנסיה תוכל להציע לכם שירות קצת אחר ולכל חברה יש את אופן העבודה שלה. מה שבטוח זה שגם אם יעברו כמה חודשים טובים עד שתקבלו טובות, החיפוש עדיין שווה את ההשקעה שלכם ואפילו את התשלום שיהיה עליכם לשלם לחברה המקצועית.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה