כך תהיו צרכני תקשורת חכמים יותר

SMARTCUT

בעידן של היום עידן שבו אנו בוחרים את התכנים שאנו צורכים בטלוויזיה, באינטרנט ובסלולאר, עידן שבו סבא וסבתא שלנו למדו איך מתקשרים דרך הסקייפ והפייס טיים כדי שנוכל לשמור איתם על קשר גם כשאנחנו בחו״ל, בצבא או בטיול ולהרגיש בבית, עידן שבו אינטרנט הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו באינספור היבטים כולנו משלמים לספק אחד שניים או יותר בכדי להיות מחוברים. אז ממש כמו שאתם מבררים טוב וטוב לפני שאתם מזמינים אליכם הביתה בעל מקצוע ומשווים מחירים, לפני שאתם רוכשים את הנעל הזו או הזו ובודקים בחמישה אתרי אינטרנט כדי לחסוך כמה עשרות שקלים כך תהיו צרכני תקשורת חכמים יותר.

קצת על אתר SMARTCUT

אתר האינטרנט SMARTCUT הוא אתר שהוקם במטרה אחת: לעדכן אתכם עם השוואת חבילות תקשורת מעודכנות על מנת לחסוך לכם בעלויות. הרי אם מסתכלים על התמונה הכללית כולנו צורכים אינטרנט בבית בין אם זה דרך תשתית מובנית ובין אם דרך הסלולאר, כולנו צופים בטלוויזיה, כשמדובר על הילדים שלנו הצריכה עולה בעשרות אחוזים וכולנו מדברים בטלפון לצורכי עבודה ולצרכים פרטיים. כולנו גם משלמים על השירותים הללו בממוצע בין 200-1,000 שקלים בחודש, אז למה לא לחסוך אם אפשר כי בכל זאת מדובר באותו שירות בסיסי, שירות שהפך היום ל- MUST עבורנו.

דרך האתר תוכלו לקבל עדכונים לגבי חבילות חדשות שמציעות ספקיות האינטרנט, הסלולאר והכבלים, כך תוכלו לעבור בין חברה לחברה או לנסות להוזיל את החבילה עליה אתם משלמים.

איך זה עובד?

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר smartcut.co.il. בשלב הבא ללחוץ על איזו חבילה תרצו לשלם פחות: אינטרנט, סלולאר או טלוויזיה. לאחר מכן תיפתח בפניכם טבלה על פי אותה קבוצת תקשורת שבחרתם עם מגוון של הצעות לחבילות אטרקטיביות. בשלב הבא עליכם למלא את הפרטים האישיים שלכם ונציג מטעם החברה יחזור אליכם בהקדם האפשרי.

אז קדימה, זה הזמן לבדוק את החשבוניות החודשיות שלכם, של בן או בת הזוג ושל הילדים ולראות כמה אתם משלמים בסך הכל על אינטרנט, על חבילות סלולאר הכוללות לרוב אינטרנט, שיחות, הודעות ועל חבילת הכבלים. שימו לב מה אתם מקבלים תמורת הכסף שאתם משלמים בכל אחת מהחבילות, דפדפו בין הקטגוריות השונות וסביר להניח שביחד איתנו נצליח להוזיל לכם את העלויות החודשיות בעשרות אחוזים, עד לפעם הבאה.

 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה