איך מאתרים ספקים מסין

ייבוא מסין

אנחנו רואים את זה כל יום מסביבנו כמעט כל מוצר שבו אנחנו נוגעים יש לו קשר אל עולם המסחר הסיני שממנו יוצאים אינספור של מוצרים לכל העולם כולו. דבר זה מביא בעלי עסקים רבים אל ההבנה כי ישנה אפשרות לחסוך בעלויות במידה רבה אם רק ישכילו גם הם לבצע עסקאות אל מול מפעלי יצור שנמצאים בכל רחבי סין, לעיתים אפילו מדובר בכמות אדירה של מפעלים שנמצאים בשטחה של עיר אחת. אז בימים בהם בעלי עסקים רבים מחפשים אחר הספקים שיביאו להם את החיסכון הכספי הגדול והמשמעותי ביותר ברחבי סין, איך יודעים לאתר את הספקים הנכונים עבור כל סוג של עסק בצורה הכי נכונה לו? קראו הלאה ותבינו את הדברים החשובים הללו.

כולם יוצאים מרוצים

מצד אחד אתם לא רוצים לשלם עבור אדם שיעשה עבורכם את התיווך עם מדינה כמו סין, ומצד שני אתם ממש לא רוצים לשלם כפול עבור מוצר שאותו אפשר לרכוש בהבדלים ניכרים של מחיר, היכן? אכן, בסין. אז במקום שתתלבטו בין בחירה בין אפשרות הראשונה לבין האפשרות האחרת כדי כי תדעו שישנה דרך שלישית שמעניקה גם חיסכון וגם את האפשרות לפתח את הקשרים העסקיים ישירות מול ספקים שנמצאים בסין הרחוקה. איך עושים את זה?

קודם כל אתם צריכים להירגע ולהבין כי כמו שאתם רוצים לעשות את הקשר העסקי הזה עם ספקים של שירות במפעלים הפזורים ברחבי סין כולה כך ישנם הספקים הללו שמבקשים להעביר את הייצור הזה עבור בית עסק שזקוק לחומרי עבודה אלה. מה שנותר הוא רק להפגיש בין המפעל שמייצר לבין בית העסק שצריך את הייצור הזה. מה מעבר לכך? לדעת כי המקום שאותו מאתרים עבור הייצור הרלבנטי הוא כזה שעומד בכל הדרישות ולא נמצא ברמה נמוכה מן הנדרש.

מי מלווה אתכם לעסקה משתלמת

אפשר לבחור ולהשתמש במלווים עסקיים שכבר עשו מזה מקצוע ויודעים להוביל את אנשי העסקים המערביים אל עבר המפעלים שבהחלט יכולים להיות מתאימים אבל כאלה שפשוט משלמים יותר למלווים אלה שאולי לא יראו לכם עוד כמה אופציות שיכולות להיות הרבה יותר רלבנטיות רק בשל העמלה הם מקבלים באחד על פני האחר.

האפשרות הנוספת היא עבודה עם חברות שמתמחות באיתור ספקים מסין ושמכירות את השוק הסיני בצורה מעמיקה ויכולה לספק את השירותים העסקיים שלהן מבלי שבעלי העסקים שיוצרים איתם את הקשר העסקי יצטרכו לספוג איזו שהיא אג'נדה נסתרת מן העין כמו במקרה של המלווים הסיניים. באופן זה מקבלים את היעילות המקצועית של חברה ישראלית בדרך אל רישות בינלאומיות בסין.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה