מהו נכס להשקעה

ישראלים רבים תרים תקופה לא קטנה אחר נכס להשקעה, אשר עלול לארוך תקופת זמן לא קטנה ולהכיל מנעד רחב של לבטים, החל מהמיקום שלו, מההיצע הסביבתי ואזורי הפנאי ועד לרישום החנייה או לבעיות מימון. אך אל השקעות בנדל"ן בדיוק כמו בכל עולם השקעות, מומלץ להגיע מוכנים בדיוק כמו שהיינו רוצים להגיע אל מבחן חשוב מאוד. קודם כל  כי תחום השקעות הנדל"ן ובעיקר בישראל נחשב לדי דינמי ומשתנה, יש להכיר את המקומות המועדפים את אחוזי הביקוש ואיך בכלל אפשר לחשב תשואה. ובכדי להכיר את כל המשתנים והטכניקות להשקעה בטוחה וחכמה, מומלץ להגיע אל אינדיגו המציעים קורסים מגוונים ומעודכנים בהשקעות נדל"ן.

>> רוצים להבין יותר איך להשקיע בנדל"ן? הקליקו על הלינק!

נכס להשקעה והמספרים מאחורי

כאשר אנו עוסקים בנכס להשקעה במיוחד במדינת ישראל, חשוב להכיר את אחוזי התשואה בערים השונות לצד הביקוש עבור רכישת דירות והשכרה שלהן. כך למשל דירות בערים כמו באר שבע  ואילת הפכו לדירות עם אחוזי תשואה די גבוהים ביחס למכירה שלהן, עם זאת בערים אלו רמת הביקוש היא לא גובהה כשל ערים מרכזיות אחרות כמו רמת גן לשם הדוגמא.

מאידך ערים שהצליחו להוביל בשנת 2022 בתשואה משכירות היו ערים כמו רמלה וטבריה ממוצע תשואה משכירות בערים אלו נע בין שלושה וחצי אחוזים עד לארבעה אחוזים, המשקפים את העדיפות של השקעה בנדל"ן בארץ על פני שאר אפיקי השקעה.

איך לחשב תשואה ומה הכי מבוקש

אל מציאת נכס להשקעה חשוב גם להכיר אילו סוג דירות נחשבות למבוקשות ביותר, כמו למשל דירות בנות ארבעה וחמישה חדרים, שביקושם לא נעלם מעיני הקבלנים מה שהוביל לייצור של 40% מדירות החדשות בסטנדרטים אלו. בנוסף לזאת בעת השימוש בנכס והשכרה שלו חשוב גם לדעת כיצד לקמט את המספרים והרווחים השונים, כמו התשואה משכירות.

למשל אם מחיר הדירה הוא מיליון ושכר הדירה מסתכם בכשישים אלף בשנה, התשואה משכירות היא שישים אלף לחלק למיליון. אבל לקמט את מספרי התשואה זה טריק קל, לדעת איך להשקיע בנדל"ן באמת, את זה  נוכל ללמוד אצל אינדיגו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה