דרופשיפינג – למי זה מתאים

דרופשיפינג הוא מודל עסקי שבו חברה לא מייצרת מוצרים ובמקום זאת, היא מוכרת מוצרים שמקורם בעסקים אחרים.

המונח "דרופשיפינג" קיים מאז שנות ה-90. זהו מודל עסקי המאפשר לקמעונאי למכור מוצרים מבלי להחזיק או לנהל מלאי כלשהו. למדו מה זה דרופשיפינג בהרחבה.

המודל העסקי משמש חברות מסחר אלקטרוני ויזמים רבים כדי להימנע מהטרחה של אחזקת מלאי. הם מקבלים את הסחורה שלהם מסיטונאים או יצרנים ואז מוכרים אותם באתר האינטרנט שלהם או דרך המדיה החברתית.

אם יש לך רעיון עסקי שדורש ממך למכור מוצרים, דרופשיפינג עשוי להיות בשבילך!

דרופשיפינג- רק לקמעונאים?

דרופשיפינג הוא מודל עסקי שקיים בשנים האחרונות, אך לאחרונה הוא הפך פופולרי יותר. זה לא רק לקמעונאים – אפשר למצוא דרופ-שיפרים בכל מקום.

חלק מהאנשים האלה הם עסקים קטנים ובלוגרים שמוכרים את המוצרים שלהם דרך אמזון או אטסי. אחרות הן חברות גדולות יותר כמו Walmart או Gap שמוכרות את המוצרים שלהן באינטרנט ובחנויות. ישנם אפילו dropshippers שמוכרים את הסחורה שלהם בצורה בינלאומית למדינות כמו סין והודו.

דרופשיפינג משמש בדרך כלל עסקים קטנים ויזמים. זה עוזר להם לחסוך כסף וזמן בכך שהם לא צריכים להצטייד במלאי, מה שאומר שהם יכולים להיות גמישים יותר בשעות העבודה שלהם.

לדרופשיפינג יש גם הרבה יתרונות לצרכנים. זה מאפשר להם לקנות מכל מקום בעולם, גם אם לקמעונאי אין חנות באזור שלהם.

למי מיועד דרופשיפינג

דרופשיפינג מיועד לאנשים המחפשים לפתוח עסק משלהם ולהרוויח כסף מבלי להשקיע במלאי או לאגור הרבה סחורה. זה גם עבור אנשים שרוצים למכור את המוצרים שלהם באמזון, איביי ובשווקים אחרים, ראו דוגמאות באתר https://dropshippingpro.co.il.

עסקים מסוימים משתמשים בדרופשיפינג כדרך להשיג מוצרים מחו"ל ולמכור אותם באמזון או באיביי. כל עוד המוצר זמין באינטרנט, ניתן למכור אותו דרך ערוצי דרופשיפינג.

חברת Dropshippers משתמשת במודל זה גם כאשר הם לא רוצים להשקיע בשיווק, פרסום או הוצאות אחרות הקשורות לחנויות פנטסטיות.

לסיכום, דרופשיפינג יכול לשמש כל מי שרוצה להקים עסק משלו ללא צורך בהשקעה במלאי או בניית חנות פיזית. זה מועיל גם למי שרוצה להשיק עסק מקוון ואין לו את התקציב לעשות זאת.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה