טסטרים – למה כדאי לקנות אותם

טסטרים הם בקבוקי הריח הקטנים שאתה רואה בחנויות המשמשים לבדיקת ניחוחות לפני הקנייה. קניית טסטרים יכולה להיות הדרך המושלמת לעשות קניות ולקבל את הניחוח המתאים לך ביותר.

להלן שלוש סיבות מדוע כדאי לקנות טסטרים של בשמים:

1. חסוך כסף

טסטרים נמכרים בדרך כלל במחיר נמוך יותר מאשר ניחוחות רגילים. הסיבה לכך היא שהבודקים אינם משווקים עם האריזה הקמעונאית הטיפוסית, והם אינם זמינים בקופסה קמעונאית. עם זאת, הניחוח בתוך הבקבוק הוא עדיין באיכות זהה לזה שמגיע בקופסה הקמעונאית. רכישת טסטרים בשמים פירושה שאתה יכול לקבל את אותו מוצר בנקודת מחיר נמוכה יותר, ועדיין יש לך הזדמנות לנסות אותו בעצמך.

2. נסה לפני שאתה קונה

אחד היתרונות הגדולים ביותר של קניית טסטרים הוא שאתה יכול לנסות לפני הקנייה. בדרך זו, אתה לא צריך להתחייב לרכוש בקבוק ניחוח בגודל מלא מבלי לדעת איך הוא מריח. ניסיון הניחוח מספק לך הזדמנות לשים אותו על העור שלך לפני קבלת החלטת הרכישה. כך תוכלו להבטיח שהריח הוא מה שאתם מחפשים לפני שמתחייבים לרכוש את הבקבוק בגודל מלא.

3. נייד ונוח

הטסטרים הם קטנים בגודלם, מה שהופך אותם לניידים מאוד. אתה יכול בקלות לשאת אותם אתך בארנק, בתיק האיפור או בערכת הנסיעות שלך. בדרך זו, אתה יכול לקחת אתך את הריח האהוב עליך לכל מקום שאתה הולך ולהחיל אותו בקלות בכל פעם שאתה צריך. זוהי דרך נוחה להתנסות בניחוח וללבוש אותו מדי יום מבלי להתחייב לבקבוקים בגודל גדול.

לסיכום, קניית טסטרים בשמים היא דרך חכמה לקנות ניחוחות. לא רק שאתה חוסך כסף, אלא שאתה גם יכול לנסות וליהנות מהניחוח לפני שאתה מתחייב לרכוש את הבקבוק בגודל מלא. הנוחות והניידות של הבודקים הופכות אותם גם לבחירה פופולרית בקרב חובבי ריח. לכן, אם אתם מחפשים ניחוח חדש, קניית טסטרים עשויה להיות אפשרות מצוינת שמתאימה לכם.

>למידע נוסף ורכישת טסטרים של בשמים היכנסו אל TopX חנות בשמים

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה