איך לחדש דירה להשקעה ולהגדיל את התשואה?

הגדלת תשואה לדירה היא מטרה חשובה לכל בעל דירה או משקיע. תשואה היא ההחזר על ההשקעה שאתה מקבל מהכנסות השכירות שלך.

מכיוון שתשואת דירה היא מדד לסך ההכנסה המופקת מנכס דירה, הגדלת תשואה לדירות יכולה לעזור למשכירים למקסם את ההחזר על ההשקעה שלהם ולהפיק יותר הכנסות מהנכסים שלהם. ניתן להגדיל אותה עם האסטרטגיות הנכונות.

להלן כמה טיפים שיעזרו לך למקסם את תפוקת הדירה שלך:

  1. השקיעו בשיפוצים איכותיים – שיפוצים איכותיים יכולים לעשות הבדל גדול בגובה שכר הדירה שתוכלו לגבות עבור הדירות שלכם. השקעה בשדרוגים איכותיים כגון מכשירי חשמל חדשים, צבע טרי, התקנת דלתות פנים ואבזור מודרני יסייע למשוך דיירים שמוכנים לשלם יותר עבור חווית מגורים טובה יותר.
  2. נצלו חוזי שכירות ארוכי טווח – חוזי שכירות ארוכי טווח מאפשרים לכם לשמור על תעריפי שכירות גבוהים יותר שיגדילו את ההכנסה החודשית ואת התשואה הכוללת של הדירה לאורך זמן. בנוסף, התמקדו מראש בעיקר בדיירים השואפים להישאר בדירה לאורך זמן ארוך.
  3. תמריצים – הצעת תמריצים כמו שכר דירה מוזל, שירות לקוחות מעולה או שירותים שונים בחינם יכולה לעודד את השוכרים לחתום על הסכמי שכירות ארוכים יותר, מה שיגדיל את תפוקת הדירה שלך לאורך זמן.
  4. הגדלת שיעורי התפוסה – שמירה על תפוסה יציבה ועקבית. אל תקלו ראש בעניין חשוב זה.

5.השתמשו באסטרטגיות שיווק חכמות, ואל תסתפקו בדרך שיווקית יחידה. חקרו את השוק המקומי ובצעו התאמות אשר יימשכו את קהל היעד הרלוונטי לאיזור.

6.השקיעו במכשירים חסכוניים באנרגיה והשתמשו בטכנולוגיה חדישה ככל הניתן בכל חלל בביתכם.

שיפורים אלו יכולים גם לעזור לכם כבעלי הדירות לחסוך כסף תוך חידוש הדירה להשקעה והגדלת התשואות שלכם ממנה.

למגוון דלתות מכל הסוגים היכנסו לאתר של דלתות בראשית

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה