איזה דו"חות אמריקאים חשוב שתכירו?

כאזרח אמריקאי, יש כמה דיווחים חשובים שכדאי להיות מודעים אליהם שיכולים להשפיע על חיי היומיום שלך ועל הרווחה הכללית שלך. להלן כמה דוחות חיוניים שכדאי לדעת עליהם:

 

מדד המחירים לצרכן (CPI)

 

מדד המחירים לצרכן הוא מדד לשינוי הממוצע במחירים לאורך זמן עבור סל סחורות ושירותים הנרכשים בדרך כלל על ידי משקי בית אמריקאים. מדד המחירים לצרכן חשוב מכיוון שהוא משפיע על יוקר המחיה ויכול להשפיע על כוח הקנייה שלך. מדד המחירים לצרכן משמש גם להתאמת קצבאות הביטוח הלאומי ומדרגות מס הכנסה, ולכן חיוני להיות מודע לכל שינוי במדד.

 

צריכים מספר חברה בארה"ב לצרכי מס? צרו קשר עם אמריקן דוקס>>>

 

דוח מצב התעסוקה

 

דוח מצב התעסוקה, המכונה גם דוח התעסוקה, מפורסם מדי חודש על ידי הלשכה לסטטיסטיקה של העבודה. הדוח מספק נתונים על שיעור האבטלה, יצירת מקומות עבודה ומדדי תעסוקה מרכזיים אחרים. דוח זה חשוב מכיוון שהוא יכול להשפיע על הבריאות הכללית של הכלכלה ושוק העבודה, מה שיכול להשפיע על היכולת שלך למצוא עבודה או לקבל העלאה בשכר.

 

הערכת האקלים הלאומית

 

הערכת האקלים הלאומית היא דו"ח המתפרסם מדי ארבע שנים על ידי תוכנית המחקר לשינויים גלובליים בארה"ב. הדו"ח מספק סקירה כללית של ההשפעות הנוכחיות והצפויות של שינויי האקלים על ארצות הברית. דוח זה חיוני מכיוון שהוא יכול ליידע את קובעי המדיניות והציבור על הסיכונים של שינויי אקלים והצורך בפעולה כדי למתן את השפעותיו.

 

הדו"ח השנתי של נאמני הביטוח הלאומי

 

הדוח השנתי של נאמני הביטוח הלאומי מתפרסם מדי שנה ומספק סקירה כללית של הבריאות הפיננסית של תוכנית הביטוח הלאומי. הדוח כולל תחזיות של הכנסות, הוצאות ורמות המימון של התוכנית. דוח זה חשוב מכיוון שהוא יכול להשפיע על עתיד תוכנית הביטוח הלאומי ועל יכולתך לקבל הטבות בפרישה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה