עטיפות לספרים ומחברות בית ספר

הצעד הראשון ביצירת כריכת ספר הוא להחליט על הז'אנר והנושא. זה עוזר לסופרים להחליט איזה סוג של חזותיים לכלול בכריכות הספר שלהם. השלב השני הוא לבחור את הפריסה ואת ערכת הצבעים של הכריכה. לאחר קבלת החלטות אלו, הגיע הזמן שהכותב יתחיל לעצב כריכות משלו.

בעת עיצוב כריכה, חשוב שהכותבים ישימו בחשבון היבטים שונים של עיצוב כגון טיפוגרפיה, צבע, דוגמאות, טקסטורות ועוד. בנוסף, עליהם לשקול כיצד הם רוצים שהכריכה שלהם תיראה כאשר היא מודפסת או מוצגת באמזון או בפלטפורמות מסחר אלקטרוני אחרות.

עטיפות לספרים ומחברות אינן רק אמצעי לשיווק. הם גם משמשים ייצוג של הסיפור ואישיותו של המחבר. למשל, אם הייתם לוקחים ספר ישן, אפשר לדעת שהוא נכתב על ידי זקן עם זקן, כי הכריכה מלאה בתמונות של זקנים עם זקן.

איך מעצבים עטיפות וכריכות?

זו הסיבה שאמנים ומעצבים רבים מבלים זמן ביצירת כריכות ספרים ייחודיות ומעניינים לספריהם. הם מסוגלים לעשות זאת מכיוון שיש להם גישה לכל מיני משאבים כגון תמונות, ציורים או רישומים על מנת ליצור משהו שיבלוט מהשאר.

המחברות המשמשות מחברים רבים הן לרוב שונות לחלוטין מאחרות – לחלקן יש נייר עבה עם שוליים גדולים בעוד שלאחרים יש נייר דק עם שוליים קטנים. ניתן למצוא את המחברות המשמשות את המחברים גם בצבעים שונים או אפילו בריח!

מחברת היא לא סתם נייר מכתבים – היא יכולה לומר הרבה על האדם שבבעלותו ועל אישיותו. מחברת יכולה לעזור לך לארגן את המחשבות שלך בצורה קלה לקריאה ולוודא שאתה לא שוכח שום דבר חשוב. זוהי גם דרך יעילה לשמור על מוטיבציה כאשר עובדים על משהו שדורש שעות ארוכות של עבודה או מסירות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה