חברת צ'אלנג' – יום גיבוש לעובדים

חברת challenge מקיימת ימי גיבוש לחברות ועובדים. זאת על מנת לוודא שכל העובדים מעודכנים בלמידה ובכישוריהם. זה עוזר להם להיות פרודוקטיביים ויעילים יותר בעתיד. העובדים של היום נאלצים להתמודד עם אתגרים שונים בחיי היומיום שלהם.

כאן נדון ביום גיבוש לעובד. זה יהיה יום שבו העובד אמור להיות מסוגל לוודא שהוא או היא ערוכים לעבודתו ויוכל להמשיך לעשות את עבודתו היטב.

יום גיבוש הוא אחד הימים החשובים בכל חברה. זוהי תקופה שבה מצפים מהעובדים להיות פרודוקטיביים ובעלי מוטיבציה. היום עשוי לשמש גם כהזדמנות להכיר בהישגים, והוא יכול לשמש גם כהזדמנות להנהלה לבצע שינויים או שיפורים בסביבת העבודה.

יום הגיבוש הוא זמן שבו ניתנת לעובדים הזדמנות לעבור תהליך גיבוש רשמי (קראו על ימי גיבוש לעובדים רעיונות והמלצות). זו הזדמנות לפגוש את הצוות שלך, ללמוד על מה שאתה עושה ומה אתה צפוי לעשות.

חלק זה הוא הקדמה קצרה לנושא. הוא נועד לספק לקורא סקירה רחבה של הנושא.

  1. יום לפני הגיבוש יש ליידע את העובדים על האירוע הקרוב.
  2. יש לתדרך את העובדים לגבי תפקידיהם ואחריותם.
  3. צריך לספר עליהם גם כדי שידעו למה לצפות ביום הגיבוש.
  4. כמו כן, יש לתת להם מידע כיצד הם הולכים להתכונן לאירוע ומה עליהם להביא איתם על מנת לבצע את תפקידם בצורה נכונה ויעילה ביום הגיבוש.
  5. יש ליידע את העובדים גם מה צפוי מהם במהלך אירוע זה, כדי שלא ירגישו מאוכזבים אם משהו לא יתנהל לפי התוכנית או הציפיות.
  6. רשימה פשוטה של כל מה שצריך לעשות עבור עובד לאירוע זה יכולה גם לעזור לו להתכונן אליו טוב יותר ולהפוך אותו לחוויה חלקה יותר עבור כל המעורבים באירוע זה כולל הם עצמם והקולגות שלהם שעוברים את התהליך הזה ביחד איתם .
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה