סעיפי חובה בכל הסכם מכר

סעיפי חובה הם סעיפים בחוזה שנדרשים לכלול. הם אינם ניתנים למשא ומתן. ברוב המקרים, סעיפים אלה כוללים הוראות לביטול החוזה במקרה של אירועים מסוימים.

סעיף חובה הוא תנאי או תנאי הנדרשים על פי חוק או על פי תנאי הסכם בין הצדדים לחוזה. אי אפשר לנהל משא ומתן ואינו ניתן למשא ומתן. סעיפי חובה עשויים לכלול גם הוראות לסיום החוזה אם מתרחשים אירועים מסוימים.

להלן סעיפי החובה בכל הסכם מכר:

– על הצדדים להסכם מכר להסכים על תנאי הסכם מכירת דירה.

– ניתן לקבוע את תנאי הסכם המכר בכתב או בעל פה.

– אם תנאי הסכם המכר לא מפורטים בכתב, הם ייחשבו כמוסכמים אם שני הצדדים הסכימו עליהם וצד אחד אינו מסתמך על מצגים או התחייבויות כלשהן מהצד השני, אשר ייחשבו חלק מחוזה בעל פה.

– אם צד אכן מסתמך על מצגים או התחייבויות כלשהן מצד אחר, עליו לספק ראיות למצגים והתחייבויות אלה.

חלק מהסעיפים הם חובה בכל הסכם מכר. סעיפים אלה כוללים את הדברים הבאים:

– סודיות

– סעיף אי-שידול

– סעיף זכויות פעולה הדדיות

– סעיף העברת קניין רוחני

חלק מהסעיפים הם חובה בכל הסכם מכר. סעיפים אלה כוללים את הדברים הבאים: סודיות, סעיף אי-שידול, סעיף זכויות פעולה הדדיות וסעיף העברת קניין רוחני.

ישנם סעיפי חובה שחייבים להיכלל בכל הסכם מכר אם זו קניית דירה או מכירה. סעיפים אלו כוללים את כל התנאים וההגבלות, וכן הוראות המגנות על האינטרסים של שני הצדדים בעסקה עסקית.

על מנת לתת תמונה ברורה של המתרחש במהלך התהליך, חשוב שיהיה סעיף הקובע כמה זמן יימשך הקשר העסקי. סעיף זה גם ייתן מושג כמה זמן הם צריכים לקחת לפני שהם יכולים להחליט לסיים את הקשר העסקי שלהם זה עם זה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה