שקיות קרטון לעסק, שיקולים ויתרונות

עולם העסקים אימץ דרכים רבות ושונות כדי לשמור על המוצרים והשירותים שלהם במצב טוב. חלק מהפריטים הפופולריים ביותר הם שקיות נייר חומות וקופסאות קרטון.

חומרי אריזה ללקוחות מרוצים ועולם נקי יותר

עסקים תמיד מחפשים דרכים חדשות וחדשניות לשמור על לקוחותיהם מרוצים. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות שקיות קרטון. הם חסכוניים, קלים לשימוש, וניתן לעשות בהם שימוש חוזר לאורך זמן. היתרון האמיתי הוא ששקיות אלו עוזרות להפחית פסולת – בעיה נפוצה בחברה המהירה שלנו. רובנו מודעים לכך ששקיות ניילון הן לא התשובה הסביבתית לכל דבר, אבל אנחנו בוחרים להשתמש בהן כי הן נוחות וקלות לנשיאה. אבל היום יש הצעה מאוד שונה עבורכם: בנוסף לשימוש במוצרי נייר ממוחזרים, למה שלא תתחילו עם קרטון? זה קל וזה יחסוך לך כסף על האריזה. אתה צריך לדמיין את כל הדברים שניתן לעשות בהם שימוש חוזר ולמחזר אותם במקום לזרוק אותם.

שקיות קרטון לעסק, חומר עם המון יתרונות 

שקית קרטון היא חומר אריזה זול, קל משקל ונייד. לדוגמה, ניתן להשתמש בו לאריזה ומשלוח של קופסאות, חומרי אריזה או מוצרי מזון. התיקים זמינים גם בגדלים וצבעים שונים. עסקים משתמשים בשקיות קרטון כבר זמן רב. הסיבה העיקרית היא שהם זולים וקלים להכנה. הם גם קלים וקומפקטיים.

נזכור כי הבעיה הגדולה בשימוש בשקיות ניילון היא שהן אינן ניתנות למיחזור. אנחנו צריכים להיות מסוגלים לעשות בהם שימוש חוזר ולמחזר אותם בו זמנית. זה אפשרי בגלל הצורה של שקיות קרטון. הצורה מאפשרת לנו לערום אותה בצורה שנוכל לעשות בה שימוש חוזר שוב ושוב. זה מאפשר לערום שקיות נייר בשקית קרטון אחת, וזה נהדר לחיסכון בכסף בעלויות מיחזור או לחסכון במקום באתרי הטמנה.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה