כוסות מתכלות, למה הן מיועדות?

כוסות מתכלות הן ידידותיות לסביבה ומתכלות. ניתן להשתמש בהם למגוון מטרות מכוסות קפה ועד בקבוקי מים. כוסות אלו עשויות מעמילן תירס, תאית וחומרים טבעיים אחרים המתפרקים בקלות בסביבה. הם גם נקיים מרעלנים כמו BPA ופתלטים כך שהם בטוחים למאכל אדם. השימוש בכוסות מתכלות נמצא בעלייה מכיוון שהן ידידותיות לסביבה ובר קיימא.

כוסות מכתלות מעוצבות:

כוסות מתכלות קיימות כבר זמן מה, אך הן הופכות פופולריות יותר ככל שאנשים הופכים מודעים יותר לסביבה. כוסות מתכלות באתר גרין ישראל עשויות מחומרים צמחיים וניתן להשתמש בהן שוב ושוב. ניתן גם לקומפוסט אותם עם שאריות מזון אחרות בקומפוסטר בחצר האחורית או לתרום לחווה מקומית. כוסות מעוצבות הן סוג של כוסות מתכלות שניתן להתאים אישית עם ציורים או לוגו, מה שהופך אותן לאטרקטיביות יותר לרכישה. כוסות אלו מעולות לאירועים ומסיבות נושא בהן אתם רוצים שהאורחים שלכם ירגישו שיש להם חוויה ייחודית.

איך מייצרים כוסות מתכלות?

כוסות מתכלות כמו באתר https://www.greenisrael.co.il הן ידידותיות לסביבה ועשויות מחומרים טבעיים. ניתן להשתמש בהם במגוון יישומים כמו קפה, מים ותה. החומר הנפוץ ביותר הוא PLA (חומצה פולילקטית) המופקת מצמחים כמו תירס או גידולי קנה סוכר. כוסות מתכלות הן העתיד של כוסות חד פעמיות. כוסות נוספות עשויות להיות מחומרים צמחיים כמו עמילן תירס ועמילן תפוחי אדמה, שמתפרקים בפח קומפוסט או במזבלה.

הכוסות המתכלות קיימות כבר למעלה מ-40 שנה, אך רק לאחרונה הן ממוסחרות. זה הוביל למודעות מוגברת לגבי מוצרים מתכלים ועזר לשנות את הדרך שבה אנשים חושבים על סילוק פסולת. כוסות מתכלות הופכות יותר ויותר פופולריות בקרב צרכנים כמו גם בקרב חברות שרוצות לעשות בחירה מודעת יותר לסביבה עבור המוצרים שלהן. לכן אם אתם רוצים לשדר שמירה על הסביבה רכשו כוסות מתכלות.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה