רחמים שקלים – קבלן בנייה שכדאי להכיר!

רחמים שקלים הוא קבלן בניין מקצועי . מהו קבלן בניה? הוא אדם שעושה את העבודה בפועל. הוא אחראי על איכות העבודה ועל סיומו בזמן. ניתן למצוא קבלן בנייה בתחומים שונים כמו אדריכלות, אחזקת מבנים, הנדסה אזרחית וניהול בנייה. . במקרים מסוימים, האנשים שעובדים במשרדי בנייה הם גם אדריכלים ועוזרי אדריכלים. קבלן הוא מי שמחזיק במשרד משלו. יש לו משרד או מקום שבו הוא עובד אבל לי אין משרד, לכן אני קבלן. רחמים שקלים אומר כי הדבר החשוב שמבדיל קבלנים מעיסוקים אחרים הוא שהם אכן עושים את העבודה. הם לא רק אנשים בשכר לעשות את זה ויש להם גם אנשי צוות שזה תפקידם . כדי להיות קבלן צריך ידע ומיומנויות. לא מספיק שיש לך קצת ניסיון. אתה צריך להיות בעל ידע מסוים כמו גם מיומנויות הקשורות לסוג העבודה שאתה עושה. כאן אדבר על החשובים שבהם: ידע/כישורים נדרשים לקבלן בנייה (נדרש): קבלן צריך להיות בעל ידע בתעשיית הבנייה הכללית וטכנולוגיית הבנייה. כמו כן, עליו להכיר את סוגי עבודות הבנייה השונים. 

אנחנו צריכים לדעת יותר על האנשים המעורבים בבנייה. אנחנו צריכים לא רק להכיר איך הם עובדים, אלא גם איך הם חושבים ומה מניע אותם. למשל קבלן הבניה רחמים שקלים. האתגר המרכזי של קבלן בניה הוא לספק בזמן ובמסגרת התקציב. הוא או היא צריכים לתת מענה ללקוחות שונים ולצרכים שלהם, תוך ניהול כל הציפיות שלהם בו זמנית. חשוב שהוא יבין את הדרישות של הלקוחות שלו, כמו גם את מגבלות התקציב שלהם כדי שיוכלו לעמוד בהן בזמן ובמסגרת התקציב. התקשורת בין מנהל הפרויקט לקבלנים צריכה להיות ברורה כדי שיוכלו לתקשר אחד עם השני ביעילות בכל הנוגע לאספקת פרויקטים בזמן ובמסגרת התקציב.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה