התחדשות עירונית בנדל"ן – ענב נדל"ן

תהליך התחדשות עירונית כפי שמבצעת ענב נדל"ן מתבצעת כיום בערים רבות ברחבי העולם, וחלק מהן הופכות למקומות הנחשקים ביותר לחיות בהם בעתיד. . זה חשוב במיוחד מכיוון שיותר ויותר מאוכלוסיית העולם עוברת לערים, מה שהופך אותן למקום חשוב לחיות בו. עם זאת, ישנם אנשים רבים המתנגדים להתפתחות זו, מאמינים כי יש לשמור על השטחים העירוניים למען הטבע. הם מאמינים שאם אתה רוצה לגור בעיר, אתה צריך לעבור לגור עם אנשים אחרים שאוהבים טבע – ואורח החיים הזה חוזר לאחור אלפי שנים. הם מרגישים שזה לא באמת קשור לחיים עירוניים ושחיי העיר הם דבר לא טבעי יותר. אורבניזציה החלה בארה"ב בסביבות מלחמת האזרחים, כאשר יותר מ-100 מיליון איש חיו בערים. האזור העירוני הפך ל"עיר בתוך עיר" מכיוון שהוא הופרד מאזורים כפריים על ידי רצועות צרות של מטמנות ותשתיות, וכתוצאה מכך סוגים רבים ושונים של חללי מגורים צמחו בסמיכות. תופעה זו הובילה לרחובות חד-סטריים ומערכות תחבורה לא יעילות כך שרק אנשים בודדים יכלו להגיע למרכז העיר. הצפיפות של הערים גדלה, והן החלו להיות מזוהמות ולא בריאות בגלל שאנשים חיו בסמיכות זה לזה כל כך. כיום, אזורים עירוניים נחשבים למסוכנים מכיוון שההשפעות השליליות שלהם רבות ומגיעות לגבולות המדינה. למרות זאת, רוב האנשים עדיין רוצים לגור שם! 

אחת הצורות הפופולריות ביותר של התחדשות עירונית מבית ענב נדל"ן היא שטח ירוק. כדי שזה יצליח, יש כמה דברים שצריך לעשות לפני שהוא יכול להצליח: 1. צריך לפתח את הקרקע. 2. יש לבנות את התשתית. 3. התושבים הקיימים חייבים (כביכול) לאהוב את זה ולרצות להישאר שם, אחרת הם יעזבו את השכונה במהלך השנים הקרובות וקבוצה חדשה של אנשים תתפוס את מקומם במיקום חדש, מה שבאופן בלתי נמנע מביא אוכלוסיות פחות חזקות לשכונות האלה אחרי שכל העסקים האלה נפתחים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה