משרד חקירות

משרד החקירות הוא סוכנות אכיפת חוק החוקרת פשעים ושחיתות, מגינה על הציבור והסביבה ומספקת שירותים לקורבנות.

המשרד אחראי על חקירת פשעים החל מרצח ועד הפרות סביבתיות ועד התעללות בילדים. המשרד מטפל גם בתיקים הנוגעים להונאות תאגידים, שחיתות ציבורית, פשעי צווארון לבן, פשע מאורגן, פשעי מחשב ואפילו בגידות בין בני זוג.

חוקר פרטי – קווים לדמותו

חוקרים פרטיים הם אנשי המקצוע המסייעים לאנשים פרטיים ועסקים בחקירות.

חוקרים פרטיים (חוקר פרטי בגידות למשל) נשכרים לעתים קרובות כדי לחקור מקרים של הונאה, נעדרים ופשעים אחרים. הם יכולים גם לחקור תביעות ביטוח, לבצע מעקבים ולבצע מגוון משימות אחרות. חוקרים פרטיים עובדים בדרך כלל כקבלנים עצמאיים או בחוזה לארגון או סוכנות ממשלתית.

חוקרים פרטיים עובדים בדרך כלל עבור משרדי עורכי דין וחברות ביטוח. הם גם עובדים עבור אנשים המבקשים לברר מידע על בן/בת זוגם, בן זוגם או יקיריהם אחרים. הם עשויים גם להישכר על ידי תאגידים כדי לחקור פשעים פנימיים כגון ריגול או הונאה.

חוקרים פרטיים הם הטובים שבטובים בכל הנוגע לחקירת פשע ופתרון תיקים. יש להם גישה לכל מיני מידע שאינו נגיש לשום אדם או חברה אחרים.

מתי ניעזר במשרד חקירות?

אחת השאלות הנפוצות ביותר שאנשים שואלים היא מתי נשתמש במשרד חקירות?

חוקרים פרטיים נשכרים לרוב על ידי חברות או אנשים שרוצים לחקור את העובדים או השותפים העסקיים שלהם על עוולות. ניתן לעשות זאת באמצעות מעקבים, ראיונות ושיטות חקירה אחרות כמו איסוף ראיות ומעקב אחר אנשים בסביבה ללא ידיעתם.

לעיתים בני זוג אשר חיים ביחד ועולה חשד כי אחד מבני הזוג בוגד, הצד שחש נבגד יפנה לחוקר פרטי על מנת לגלות האם באמת מתרחשת בגידה.

כך שמשרד כמו משרד חקירות יכול לעזור הן לגופים עסקיים והן לאנשים פרטיים שלא בטוחים בקשר או שנמצאים בהליך גירושין מכוער ורוצים להילחם על משמורת הילדים.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה