מה הצעד הראשון שעסק צריך לעשות בשיווק העסק שלו

אם יש לכם עסק חדש או ותיק והחלטתם שאתם צריכים להתחיל לשווק אותו בצורה רצינית ויעילה, ודאי יצא לכם לבדוק את האפשרויות השונות שקיימות ואולי גם יצאתם מבולבלים מכך. אפשר להבין את זה וזה גם לא אומר שאתם לא מצליחים להבין או מבולבלים מדי מכל מה שקשור לשיווק העסק והצעדים שצריך לעשות כדי לשווק את העסק.

זה מובן בהתחשב לכך שיש הצפה של מידע בתחום ויש כל כך הרבה דרכים לשווק את העסק, כך שלא תמיד תדעו מאיפה להתחיל ומה בדיוק יתאים לעסק שלכם. אז קודם כל חשוב לדעת לא לירות לכל הכיוונים ובמכה אחת לנסות שיטות שיווק שונות ואת כל הדרכים הקיימות לשווק את העסק שלכם, אלא לעשות את זה בצעדים, כך תוכלו להיות ממוקדים, יעילים וגם להיות עם בקרה ומעקב לגבי כל שלב וצעד בתהליך השיווק של העסק שלך.

לכן אתם צריכים לחשוב קודם כל על הצעד הראשון בשיווק העסק – בניית אתרי וורדפרס לעסק.

למה בניית אתר צריך להיות הצעד הראשון בשיווק העסק?

שיווק העסק יכול להיות בהמון דרכים: אתר אינטרנט, פעילות ברשתות חברתיות, פרסומים ממומנים וקמפיינים במקומות שונים, אבל מה שחשוב לזכור זה שבהרבה מקרים המטרה של פעילות ברשתות חברתיות ופרסומים היא להוביל אנשים לאתר שלכם, לכן האתר הוא העוגן של הפעילות השיווקית של העסק ולכן בניית אתר אינטרנט צריכה להיות הצעד הראשון.

בסופו של דבר גם הפוסטים ברשתות החברתיות הם מוגבלים בתוכן שלהם, פרסומים ממומנים הם לזמן מסוים ולאחר מכן יורדים והמקום שבו תמיד יישאר המידע שלכם, שרק אתם שולטים עליו ועל כמות התוכן הוא האתר שלכם. אם אתם עוסקים במכירות אונליין, זהו המקום שבו יקנו את המוצרים שלכם ומהמקומות האחרים רק תקבלו הפניות לאתר.

ועכשיו כשאתם יודעים שהצעד הראשון שעסק צריך לעשות בשיווק העסק שלו הוא הקמה של אתר אינטרנט, מכאן גם יהיה לכם הרבה יותר קל להתחיל ולעשות זאת באופן מסודר ולפנות אל איש מקצוע בתחום כמו למשל אושרי ביטון – בניית אתרי וורדפרס, אשר יוכל לתת לכם ייעוץ ומענה למבוקשכם

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה