סים חד פעמי

סים חד פעמי היא טכנולוגיה פופולרית עבור טלפונים ניידים. כרטיס ה-SIM הזה משמש לביצוע שיחות ושליחת מיילים אך יש לו גם יישומים רבים אחרים. כרטיסי SIM חד-פעמיים קלים לשימוש וניתן להשתמש בהם על ידי כל אחד. כאשר אתם צריך להשתמש בטלפון שלכם, אתה רק צריך להכניס את כרטיס ה-SIM לטלפון שלך ואז לחבר אותו לאינטרנט.

לעומת סים רגיל, בסים חד פעמי אתם לא חותמים חוזה עם אחת מחברות הסוללר, אינכם נדרשים להתחייב אליהם לפרק זמן או תקופה ארוכה. סים חד פעמי הינו סים שאתם מטעינים אותו על כמות זמן ובתום השימוש, נגמרת ההתקשרות בינכם לבין החברה. כרטיס סים חד פעמי ניתן לקנות בדוכני הסלולר, או באתרי האונליין השונים.

כיום ניתן לקנות כרטיס סים מכל חברת סלולר, המצבעים שלהם די דומים. כך שאם אתם מתכוונים לקנות סים חד פעמי, מומלץ שתבדקו איזה חברה הכי טובה לאזור שלכם. ישנם אזורים שקולטים את סלקום יותר טוב וישנם אזורים בארץ שדווקא הקליטה של פרטנר טובה יותר.

סים חד פעמי – מה חשוב לדעת בנושא!

סים חד פעמי כמו שמציעים באתר https://tokman.co.il, הוא דרך מעולה להתנהל בחו”ל. אם אתם טסים לחו”ל ודאו שיש לכם סים כארד כדי להוציא וקבל שיחות, כמו כן שימו לב כי יש לכם חבילת גלישה שתוכלו לגלוש באינטרנט וברשתות החברתיות.

עם SIM חד פעמי, אתה יכול בקלות להגדיר את הנתונים שלך ולסנכרן אותם עם הטלפון או הטאבלט שלך. אתה יכול גם להשתמש ב-SIM חד פעמי לניהול אנשי הקשר ולוח השנה שלך, כמו גם לניהול הכספים ורשימות הקניות שלך.

סים חד פעמי הוא סוג של מערכת תשלום חד פעמית המאפשרת למשתמשים לבצע עסקה אחת ללא צורך בחשבון או בכרטיס אשראי.

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה