וורלד 8 – להיות מחוברים כל הזמן

הדרך הטובה ביותר בשבילנו להיות לדעת כל הזמן מה קורה, בין אם אנחנו בישראל ובין אם אנחנו בחו"ל, היא כמובן באמצעות מכשיר הסלולר שלנו. זה המכשיר שמחבר אותנו לעולם בכל מקום, בכל זמן, בצורה הכי פשוטה שיש. 

כשאנחנו בישראל זה מאוד פשוט, אנחנו לא צריכים לעבוד קשה מדי. המכשיר מחובר אל הרשת המקומית של החברה בה אנחנו מנויים וכך יש לנו אפשרות לנהל שיחות, להוציא הודעות ולעשות כל מה שאנחנו רוצים בשביל להיות מחוברים באופן קבוע. יש לנו אפשרות לגלוש באינטרנט, להתחבר לרשתות חברתיות או לבדוק סרטונים כאלה ואחרים. 

לעומת זאת, כשאנחנו בחו"ל, אזי שעלינו למצוא דרכים כיצד לעשות זאת. הדרך הטובה ביותר היא כמובן באמצעות רכישת חבילה או סים המאפשר לנו להתחבר לרשת מקומית. על מנת לחסוך בעלויות, מוטב לנו לחפש כרטיס סים שאנחנו יכולים לעבוד איתו. דוגמא לכך הוא כרטיס סים וורלד 8

מה זה וכיצד הוא משרת אותנו?

כרטיס סים וורלד 8, הוא כרטיס המאפשר לנו לגלוש באינטרנט, להוציא שיחות והודעות בלמעלה מ-120 מדינות, ללא צורך ברכישת כרטיס סים מקומי או ברכישת חבילת חו"ל מחברת הסלולר שלנו. אנחנו יכולים לבצע את הפעולה בצורה פשוטה, על ידי החלפת הסים בארץ, מהכרטיס הרגיל שלנו לכרטיס וורלד world 8

את הכרטיס אפשר לרכוש באתרי אינטרנט שונים וכן בסניפים של דואר ישראל. חשוב להבהיר כאן, אם אנחנו ממלאים  את המכסה של הזיכרון של הכרטיס אז יש לנו אפשרות להטעין את הכרטיס בשיחת טלפון במחיר זול. אנחנו יכולים להטעין אותו ולהשתמש בו במשך ארבע שנים רצוף. זה מקל עלינו מאוד את תהליך העבודה והשימוש במכשיר ובכרטיס בכלל. 

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה