ביטוח נסיעות לחול מכבי

ענף ביטוח הנסיעות צומח במהירות. הצפי הוא שעד 2022, היקף השוק של ביטוח הנסיעות יגיע ל-2 טריליון דולר.

ביטוח נסיעות הוא סוג של ביטוח המגן על הנוסע מפני כל סוג של אובדן או נזק שנגרם כתוצאה מאירוע, כגון תאונת מטוס, פגיעת ברק וכו'.

בעולם של היום, ביטוח נסיעות הוא חלק מהותי מחיינו. אנחנו צריכים את זה מסיבות עסקיות ואישיות כאחד. עלינו לדאוג לבריאותנו, שלא לדבר על כך שזו הוצאה הכרחית עבור רבים מאיתנו.

ביטוח נסיעות לחו"ל – מה הוא תורם לנו?

רוב האנשים לא יודעים מה בעצם מכסה ביטוח נסיעות. הצורות הנפוצות ביותר של ביטוח נסיעות לחול מכבי מכסות תעריפי טיסה, רכבות ואוטובוסים, כמו גם אובדן כבודה והוצאות רפואיות. אם אתה עובר תאונה בחו"ל וחולה, אתה עשוי להיות מכוסה עבור הוצאות רפואיות בחו"ל. עם זאת, לעתים קרובות יותר, אנשים פשוט מניחים שכאשר הם מזמינים ביטוח נסיעות שהכיסוי יכסה אותם לכל דבר.

מה חשוב לדעת על ביטוח נסיעות לחול?

לא תמיד אנחנו מקבלים את מה שאנחנו משלמים עליו כשזה מגיע לביטוח נסיעות. זה נכון במיוחד כאשר אתה מחשיב את עלות ביטוח הנסיעות וכמה אתה משלם עבור טיסה, מלון, השכרת רכב או הוצאות נסיעה אחרות. אבל עם ביטוח, תמיד יש דרכים לחסוך.

כמה עולה ביטוח נסיעות?

רוב ספקי ביטוח הנסיעות מספקים כיסוי מגן לכל הוצאות הנסיעה שלך עד גבול מסוים. המשמעות היא שאתה מוגן עבור הוצאות של כחודש, אבל פחות אם אתה טס לעתים קרובות או אם יש לך תוכניות יקרות יותר. תלוי כמה אתה מוציא ועל מה.

חשוב להיות מודעים לעלויות האופייניות שלך ולוודא שאתה מכוסה בכל ההוצאות למקרה שמשהו ישתבש בטיול שלך.

>להשוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל ב 3 שניות בקרו באתר https://travel1.co.il/

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה