data analyst – כמה שווה לכם data analyst בעל ניסיון

מנהלים חברה או ארגון גדול? אנליסטים במובן הכללי של המילה יכולים להשתלב בתחומים מגוונים, בשלל חברות. ישנם אנליסטים של חברות בורסאיות ויש אנליסטים של מגמות כלכליות ואנליסטים צבאיים וישנם, מה שניתן לקרוא data analyst. אם אתם מנהלים חברה ועדיין אין לכם data analyst, נסביר מדוע התפקיד הזה חשוב ועד כמה צריך להיות שווה לכם להעסיק איש מקצוע כזה, בעל ניסיון. 

להחליט נכון או לא, זו השאלה

אם אתם עדיין לא שם, ברוכים הבאים לעידן הביג דאטה. אין שום סיבה שבחברה שלכם יתקבלו החלטות מתוך חוסר וודאות או מבלי להבין את הנתונים החשובים. מתוך הררי המידע הזמינים או אלה שתוכלו לאסוף ממקורות שונים, על ידי כריית נתונים ואיסוף שיטתי, אפשר להסיק תובנות וכלי עזר יישומיים. 

על מנת שאתם תוכלו לפעול בצורה מחושבת יותר, נחושה יותר, מאורגנת יותר וגם רווחית יותר, תוכלו להעסיק data analyst בעל ניסיון. כלומר, בעל מקצוע שמבין נתונים, מבין מאגרי מידע, יודע לנתח, לארגן את המידע, להכניס בו סדר ולהסביר מהי התמונה הגדולה או הנקודה המדויקת, שעליה מצביעים הנתונים. 

לקבל את ההחלטה הנכונה או לקבל החלטה גרועה – אתם לא צריכים אותנו בשביל להבין מה עדיף יותר. אם הבנתם שעדיף להחליט נכון, צריך לומר ביושר שלהעסיק דאטה אנליסט זה לא הדבר הכי זול בעולם. השכר נמצא בהתאמה לשכר הייטק, ולא מוגזם לומר כי יש אנליסטים שמגיעים לשכר של 20 או אפילו 30 אלף ש"ח בחודש. אבל כאשר על המאזנים נמצאת קפיצת מדרגה ביכולת קבלות ההחלטות האסטרטגיות (והבנה טובה יותר של המציאות), זה לא כסף גדול במיוחד. זה מה ששווה כיום אנליסט מסוג data analyst, בשוק הפרטי. 

למידע נוסף היכנסו לאתר: https://smartbraindata.org.il/

 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה