מצבה מאבן אחת – יתרונות

במקום מצבות סטנדרטיות שעשויות גוש שיש, רבים מעדיפים כיום להזמין סגנון שונה, שמבוסס על אבן. בשורות הבאות נסביר על היתרונות של מצבה מאבן אחת, כך שתבינו אם זהו הסוג שיוכל להתאים לכיבוד זכרו של אדם היקר לכם. 

מחיר נוח, אבל גם הרבה מעבר לכך 

מצבה מאבן אחת זו מצבה שעשויה מאבן טבעית, שעשויה מקשה אחת. יתרון חשוב שבהחלט ראוי לציין זה שמדובר על מצבה מיוחדת אבל גם נמכרת במחיר יחסית נוח. תהליך הייצור לא מחייב חיבור בין אבנים שונות וגם הפיכת האבן הטבעית לייעודה עשוי להיות לא מסובך ולפיכך גם לא יקר. אבל זה בהחלט לא היתרון היחיד. 

עמידות גבוהה למשך זמן 

ניתן להשתמש בסוגים מגוונים של אבנים, כך שניתן למעשה לבחור כל מיני סגנונות, צבעים, טקסטורות. על פי רוב, מקובל להעדיף אבנים עמידות מאוד. מצבה מאבן אחת תשמור על צורתה המקורית ועל הייחודיות שלה, לאורך שנים. 

במידה ורוצים עיצוב שונה, ניתן כמובן להזמין מצבת אבן שבנויה כאבן אחת, אך למעשה משלבת כמה סוגים שונים של אבנים. בצורה כזאת נפתחות המון אפשרויות נוספות. ניתן לבחור מגוון סוגי אבנים, כרצוי מבחינה סגנונית, עלויות, שילוב המתאים לכיתוב המועדף ועוד. כך למשל אבני גרניט קשות, שמצטיינות בחוזק רב וסגנון טבעי. או קונגלומרט, סלע שמאופיין בדוגמאות ייחודיות. ישנן גם אפשרויות נוספות כגון בזלת או סלעים המיובאים מחו"ל. 

מצבה שוכבת או עומדת – לבחירתכם 

יתרון נוסף שטמון באבן אחת – היא יכולה להיות מוארכת או קטנה יחסית. ניתן לבחור באיזו דרך להציב אותה, בצורה שוכבת או בצורה עומדת. מצבה עומדת תהיה יותר בולטת בסביבתה וקל יותר להבחין בה מרחוק. לעומת זאת, ישנם המעדיפים את הסגנון השוכב, המאופק מטבעו.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה