איך לשדרג את השכר ב-QA?

בדיקות תוכנה, זוכות לראפ גרוע. אבל, אנשים שלא חושבים שקריירת בדיקות תוכנה היא מתגמלת, מאתגרת ומהנה, בוודאי לא בודקי תוכנה. למעשה, רוב הבודקים מאוד אוהבים את העבודה שלהם, ולא היו מוותרים עליה עבור שום עבודה בעולם.

איך לשדרג את השכר ב-QA?

קריירת בודקי תוכנה, מכניסה כסף רב. שדרוג השכר במקצוע זה, קורה לעיתים קרובות מאוד שכן הביקוש לה הוא רב.

אם אתם שוקלים לאיזה כיוון לקחת את הקריירה שלכם ובוחנים אופציה של קורס אוטומציה, הנה כמה סיבות לכך שאתם צריכים לחשוב על המשך קריירת בדיקות תוכנה.

QA – אתגר בלתי נגמר

הבדיקה אינה קלה – יש כל הזמן חידות ובעיות לפתור. העבודה כנראה תביא משהו חדש בכל יום. אם אתם מעדיפים עבודה משעממת שבה אתם לא צריכים לחשוב יותר מדי, אז אל תמשיכו בקריירת בדיקות תוכנה. 

אבל אם אתם רוצים עבודה שתשמור אתכם דרוכים ובעלי עבודה מסודרת לשנים רבות, כל אחד יגיד לכם שבדיקת תוכנה (QA) היא בחירה מצוינת.

סיפוק ללא גבולות

בודקים רבים, לא תמיד מקבלים מספיק הכרה על העבודה שהם עושים, אבל חשוב לדעת שתוכנות רבות שמועילות לעולם שלנו, היו אבודים בלעדיהם. כבוחני תוכנה, אתם תצטרכו לחשוב על משתמש הקצה ולוודא שהוא יקבל מוצר איכותי.

ללא בודק תוכנה שימצא באגים לפני אספקת התוכנה, עסקים רבים היו סובלים ממוניטין ירוד ומבסיסי לקוחות לא נאמנים.

יצירתיות בעבודה כ-QA

אתם צריכים להיות קצת חדשניים בעת הבדיקה. התהליך לא יפורט עבורכם – למעשה, זה ידרוש מכם מעט עבודת בילוש. על ידי כך שתשימו את עצמכם כמשתמשי הקצה, תוכלו להבין טוב יותר כיצד לייעל את התוכנה בעזרת מציאת באגים ואי התאמות במערכת.

>אנשים שאלו גם גם מהו השכר של מפתח אוטומציה ללא ניסיון

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה