קורס השקעות בשוק ההון

מתי להיכנס לשוק ההון? האם בורסה זה בטוח? איך אפשר לדעת באילו מניות להשקיע או מה ההבדל בין איגרות חוב שונות (למשל אג"ח קונצרני לעומת ממשלתי)? על השאלות הללו אי אפשר לענות בצורה תמציתית, חפוזה. אם השקעות מעניינות אתכם ואתם רוצים באמת להבין על מה מדובר, אפשר לגשת לנושא בצורה רצינית ומקיפה. קורס השקעות בשוק ההון, שנבנה בצורה מוקפדת, ילמד כל מה שחשוב וצריך לדעת. 

איך יודעים היכן ללמוד 

יש כיום יותר מאשר קורס השקעות בשוק ההון מסוג אחד. על מנת להבין איפה כדאי ללמוד, תצטרכו להביא בחשבון כמה דברים. למשל – מהי המטרה שלכם. זה דבר אחד ללמוד בשביל להשקיע את החסכונות שלכם, ודבר אחר ללמוד בכדי להפוך ליועצי השקעות מורשים. בנוסף, השאלה היא האם יש לכם ידע קודם. ישנם בתי ספר להשקעות, שמציעים קורסים המיועדים לקהל הרחב, ללא ידע קודם. ישנם קורסים מתקדמים, שמיועדים לאנשים שרוצים ללמוד נושאים מורכבים על סמך ניסיונם בשוק ההון. אם אתם חסרי ידע קודם או שהבסיס שלכם לא מאוד מוצק, עדיף לבחור קורס שמועבר בגובה העיניים. קורס שמדבר בשפה קולחת, בהירה ומובנת. 

האזינו לפודקאסט שוק ההון>>>

לאחר שתסיימו קורס השקעות בשוק ההון, תוכלו סוף כל סוף להבין באמת למה הכוונה של עיתוני הכלכלה, כאשר הם מדברים על שוק יורד, על שוק עולה, על גאות במניות, על סלי מדדים או על חברות ציבוריות. תבינו איך אפשר להתנהל בעולם ההשקעות גם אם אין הון עצמי נרחב או שלא רוצים לקחת סיכונים גדולים מדי. לסיכום, לא משנה בני כמה אתם או מה אתם יודעים על השקעות, קורס מקיף אך בגובה העיניים יעמיק את ידיעותיכם ויעשה זאת על הצד הטוב ביותר. 

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה