ייעוץ עסקי מגדיל מכירות ויוצר צמיחה.

Business consulting increase sales and create growth

בואו ונתחיל מהסוף. ייעוץ עסקי מגדיל מכירות ומניע תהליכי הבראה שינוי וצמיחה. ייעוץ עסקי מקצועי עשוי להביא גם אותך כמנכ"ל לשיאים עסקיים חדשים. בואו ונשאל את השאלות הבאות: מי עשוי לעזור גם לך להגדיל פלחי שוק מול המתחרים? להגדיל נפחי מכירות והקטנת נטישה של לקוחות וותיקים? אני משה גרימברג, יועץ עסקי, יועץ אסטרטגי בעל ידע וניסיון מוכח יכול להביא גם לך תועלת מדידה בתחומים החשובים האלה ובעיקר מסוגל הוא להניע  יחד איתך תהליכי שינוי וצמיחה.

להיות חברה קטנה פעמים זה יתרון עסקי גדול

כיום, במאה ה- 21 התחרות על כל לקוח ולקוח הופכת לקשה ומאתגרת. המתחרים הגדולים, משקיעים כסף ומתעדכנים הן ברמת הטכנולוגיה והן בהרחבת המיתוג ויצירת הבידול שלהן מול החברות והעסקים היותר קטנים הדומים לפרופיל שלך. האם אין מה לעשות? האם צריך להרים ידיים? האם צריך למכור את העסק ולבצע הסבה מקצועית? התשובה שלנו כעוסקים בייעוץ עסקי – היא ברורה וצלולה. לא ולא. דווקא לחברות קטנות עסקים משפחתיים יש לא מעט יתרונות מהותיים וחשובים בהשוואה לחברות הגדולות ולתאגידים מסורבלים.

שפרו את הצעת הערך ללקוחות

בתהליכי הייעוץ העסקי ועדכון אסטרטגיות השיווק יחד עם שיפור מערכי המכירות והשרות אנו מתחברים להמשך מימוש החלום שלך ונותנים לך אפשרות לעדכן את החזון והתוכניות העסקיות לטווחים של 2-4-8 שנים קדימה. כעוסקים בייעוץ עסקי וארגוני אנו עוזרים לך לנתח נכון את התמורות והשינויים בשווקים משתנים, לבצע תכנון ממוקד ובעיקר להמשיך להרחיב את הבידול המיתוג ובעיקר את הצעות הערך ללקוחות בהשוואה למתחרים. כל זאת בכדי לחזק את המיצוב והמיתוג שלך בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים. כך שהם ימשיכו לבחור לקנות שירות או מוצר דווקא ממך ולא מהמתחרים. לדאוג כי ימשיכו להיות לקוחות שלך כי הם מרוצים מהשירות ומהתמורה לכספם.

ייעוץ עסקי מקצועי וממוקד תמיד יניע צמיחה

חשוב כי תבין שהגמישות המחשבתית והניהולית גדולה יותר אצל החברות הבינוניות והקטנות. יכולתם להגיב לשינויים בשווקים תמיד מהירה יותר בהשוואה לחברות ענק עמוסות. הדוגמה הכי טובה לכך שספינת מכולה ענקית המכילה למעלה מ- 12000 מכולות וגודלה למעלה מחמישה מגרשי כדור רגל קשה לניווט הרבה יותר מספינה מפרש קטנה שיכולה לשנות כיוון ברגע. כידוע לך היטב, כבעלים של חברה קטנה או מנכ"ל של חברה משפחתית, אתה מתמודד עם לא מעט משימות. אולי נכון שתיעזר באנשי מקצוע בתחומי הייעוץ העסקי, השיווק והאסטרטגיה שיביאו לך לשיפור בתוצאות העסקיות בטווח כמעט מידי.

מפגש סיעור מוחות וחשיבה במתנה

תמיד מעורבות הייעוץ העסקי והייעוץ האסטרטגי עשויים להידרש במצבים בו החברה או ההנהלה והמנכ"ל מבקשים לבדוק כניסה להניע תהליכי צמיחה והתאמה למצבים תחרותיים בשווקים ומול המתחרים. במפגש ההיכרות נרחיב ונעלה נושאים נוספים הקרובים לליבך. כחברה לייעוץ ארגוני ופיתוח עסקי, כדרך חיים מקצועית החלטנו להעניק מפגש "סיעור מוחות" במתנה, ללא עלות ומחויבות שבו נבחן יחד האם גם אצלך בשלו התנאים לביצוע שיפורים ועדכונים בתוכנית העסקית ובתוכנית השיווקית במטרה לחזור לצמיחה? שווה כי נשוחח – 03-9032222 צלצל ישירות אלי  0544-814332

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה