התאמת צבע שיש לאמבטיה

האמבטיה ובכלל חדר הרחצה הם המקום שהוא כמו המקדש הקטן עבור כל אחד שחוזר מאוחר מהעבודה בסוף יום. מדובר על המקום שמכיל את הצרכים הפשוטים ביותר שלנו בתור בני אדם וגם את ההזדמנות שלנו לקצת פרטיות. הרי אין מפנק יותר מאשר אמבטיה מפנקת אחרי יום ארוך ולא קל. מכאן שהעיצוב של חדר האמבטיה צריך לשקף את הצרכים שלנו במידה הגבוהה ביותר. עיצוב חדר האמבטיה הוא מה שבסופו של יום מכתיב את הטעם האישי שלכם ובעיקר את האופן בו אתם מבטאים את הצורך שלכם בפינוק.

כך שבראש ובראשונה חשוב שתדעו כי התאמת צבע שיש לאמבטיה היא התאמה שמתחילה מהטעם האישי שלכם. בלעדיו ההתאמה הזו לא שווה יותר מדי בכל מקרה. התאמת צבע השיש לאמבטיה היא קודם כל מה שאתם אוהבים וחשוב שתתעקשו על כך.

 

מה קו העיצוב של החדר

מכאן אנחנו הולכים כבר למחוזות מעט מורכבים יותר הנוגעים לקו העיצובי של החדר. מה זאת אומרת? הקו העיצובי הוא הסיפור שעוטף את חדר האמבטיה. האם אנחנו לוקחים אותו לכיוון יותר אוריינטלי בדמות אריחים מקושטים וכיוצא באלו? אז השיש שנבחר יהיה בדרך כלל בגוונים כחולים, מה שמזכיר כמו חדר רחצה מזרחי. מהצד השני, אנחנו יכולים לבחור חדר רחצה שמשקף ספא בן ימינו אנו, זה יהיה ספא שנראה בסגנון מודרני קרוב לוודאי, בעל קווים ישרים וצבעים מונוכרומטיים שוודאי ישתקפו בתור לבן.

כלומר, הבחירה בעיקר צריכה ללכת בהתאמה עם האופן בו בחרתם את כל חדר הרחצה. אל תשכחו כמובן שבעולם השיש אנחנו יכולים למצוא כל כך הרבה דוגמאות ואפשרויות. כך שגם אם אתם יודעים שאתם רוצים שיש בגוון מסוים, יש כל כך הרבה אפשרויות לבחור מתוכן.

 

למידע נוסף וקבלת ייעוץ מקצועי הכנסו לאתר שלנו – https://www.nir-zvi.co.il/.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה