גירושין בהסכמה – הדרך שלכם לפירוק החבילה בצורה מכובדת 

אין ספק שלהבין שאתם רוצים להיפרד זו לא הבנה פשוטה. ככל שיש לכם יותר דברים משותף, כמו בית, ילדים וכדומה, העניין הולך ונהיה מורכב יותר. תוהים כיצד תוכלו לעשות זאת בצורה כמה שיותר מכובדת? גירושין בהסכמה הם הבחירה הנכונה. 

מהם היתרונות של גירושין בהסכמה? 

כאשר מדברים על גירושין בהסכמה מדברים למעשה על החלטה משותפת להיפרד. זה נכון שהרבה פעמים בפועל יש צד אחד שהיה מעדיף להימנע מהפרידה, אך בפועל, שני הצדדים מבינים שאין ברירה אחרת. היתרון המשמעותי של גירושין בהסכמה, הוא שלא נכנסים למריבות, ויכוחים ודיונים אינסופיים בבתי המשפט ברחבי הארץ. 

החיסכון הכלכלי 

עוד סיבה נפלאה שבגללה גירושין בהסכמה יכולים להוות פתרון טוב, זו העובדה שמדובר על פרידה שתעלה לכם הרבה פחות. כאשר שני אנשים מחליטים ביחד להיפרד, יש ביניהם הסכמה בסיסים והם רוצים בדרך כלל להגיע לעמק השווה בכל הסוגיות שעולות. לכן במקרים כאלה הרבה פעמים גירושין שנעשים בעזרת תהליך גישור יהוו את הפתרון הנכון וכל העניין יעלה הרבה פחות כסף. 

החשיבות של בחירת עו"ד מתאים 

חשוב להבין שגם כאשר מדברים על גירושין בהסכמה, מדברים על כך שצריך את הסיוע של עו"ד מתאים. איש מקצוע מהתחום הזה מוסמך לכתוב את הסכמי הגירושין והוא יוכל לעזור לכם לקצר את התהליך ולעשות הכול בצורה כמה שיותר מכובדת. לכן, אם תוכלו לבחון לעומק את הדברים מראש ולראות באיזה עורך דין מומחה אתם בוחרים, מובן שכדאי יהיה לעשות זאת. עוה"ד שלכם צריך להיות לא רק מנוסה, אלא גם איש מקצוע שבאמת זמין עבורכם. בנוסף, אם אתם יכולים לבחור עורך דין שאתם מוצאים לגביו לא מעט המלצות, כדאי שתעשו זאת, כי מה פתאום שתפנו לעו"ד אנונימי לחלוטין? מידע נוסף באתר https://www.lawlife.co.il/

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה