איך ניתן לתבוע את ביטוח לאומי?

עו

זה לא מכבר ידוע לכל אזרח ישראלי, כי ההתמודדות עם המוסד לביטוח לאומי הינה לא פשוטה, במיוחד במקרים בהם רוצים לתבוע אותו. אז איך ניתן לתבוע את ביטוח לאומי?

נזקי גוף

לצערנו הרב, בכל שנה נפגעים הרבה אנשים כתוצאה מתאונות דרכים, פעולות איבה ותאונות עבודה.

פגיעה גם  בסובבים של מי שנפצע

הפגיעה איננה רלוונטית רק לאדם שנפגע, אלא גם לבני המשפחה הקרובים אליו.
מדובר כאן בפגיעות פיזיות, נפשיות, ובמרבית המקרים זוהי צירוף של פגיעה פיזית ונפשית גם יחד.

הכרת הביטוח הלאומי בפגיעה

על מנת שהביטוח הלאומי יכיר בפגיעה, יש קודם כל לתבוע אותו. מעת ההכרה אותה ניתן להשיג באמצעות עו"ד ביטוח לאומי באילת מוביל בתחום, הבקיא בנושא מלפני ולפנים, אין מדובר בסוף הדרך. ישנם לא מעט הליכים, כמו למשל קביעה של המוסד את דרגת הנכות, ובנוסף ניתן לקבל גם פיצויים, לעיתים גבוהים מאוד או לחילופין גמלה חודשית.

תוצאות מקסימליות

אי אפשר לתבוע במקרים הללו את המוסד לביטוח לאומי לבד. יש לשכור את שירותיו של עו"ד מוביל בתחום, כך סיכויי ההצלחה יהיו מקסימליים.
איש מקצוע אשר פועל מתוך רגישות רבה, מסור ללקוחותיו במאת האחוזים מכיוון שאכפת לו מהם.

התמחות בתביעות הביטוח הלאומי

יש לבחור אך ורק עו"ד מנוסה ומקצועי העוסק בתביעות של הביטוח הלאומי. הוא ייצג וילווה את הלקוחות בוועדות הרפואיות השונות, זאת בכדי שהלקוח יקבל את הפיצויים המגיעים לו.

האם נפגעתם פיזית ונפשית?

פגיעות מסוגים שונים גורמות לסבל רב, פיזי ונפשי. לכן יש לפנות בהקדם אל עורך דין לתאונות עבודה בבאר שבע העוסק גם בתחום הנכות הכללית.
הוא יטפל בכם על הצד הטוב ביותר, עו"ד שהינו לא רק מקצועי אלא מסור מאוד לכל לקוח ולקוח.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn
Pinterest
יואב בן-דוד

יואב בן-דוד

יואב בן-דוד הוא מומחה להשקעות בתחום הפיננסים והנדל"ן. בזכות ניסיון עשיר של משפחתו מזה חמישים שנה בתחום הפיננסים, גם יואב החליט להצטרף לתחום ומאז הוא משמש כיועץ השקעות בכיר בחברות מובילות. יואב הוא בלוגר מקצועי וגם חובב גלישה בזמנו הפנוי.

כתוב/כתבי תגובה